  • 21. Data: 2013-07-03 09:00:53
    Temat: Re: Chyba koniec mojej przygody z motocyklami.....
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 03.07.2013 08:50, Qlfon pisze:

    > Widzę Panowie że muszę Was zaprosić na negocjacje z moją żoną:)

    Na razie może za wcześnie - poczekaj, aż się wykurujesz, ona się uspokoi.

    Przy dobrej pogodzie, zdrowej paranoi i zdrowym rozsądku ryzyko jest
    minimalne, a statystykę już nieźle wyrobiłeś ;)

    A ludzie giną także w samochodach... i własnych domach. Jedyny sposób na
    zagwarantowanie całkowitego bezpieczeństwa przed wypadkami to...
    samobójstwo ;->

  • 22. Data: 2013-07-03 10:02:26
    Od: J_K_K <j...@i...fm>

    W dniu 2013-07-02 12:25, Qlfon pisze:

    Dobrze, że na miękkiego fiata trafiłeś ...
    Zdrówka i back on the road :)

    --

    Pzdr

    J_K_K

  • 23. Data: 2013-07-03 10:44:28
    Od: MrGlub <g...@g...com>

    Kurde... To mi przypomina ze tez popelnilem ten błąd.
    Dzwon, zdarza rzepka i złamany nadgarstek...

    --
    NC700XD

  • 24. Data: 2013-07-03 11:34:06
    Od: "PH" <P...@p...news>

    Użytkownik "Qlfon" <r...@l...pl> napisał w wiadomości
    > Ehh,
    [...]
    > Tak się tylko wyżalić chciałem, musiałem żonie obiecać zero motocykli,
    > negocjuję quada:)
    > Uważajcie na siebie i ślepe baby.

    pytanie czy Ty chcesz dalej jeździć?
    tu masz foto z mojego dzowna:
    http://swidnica24.pl/na-podwojnym-gazie-3/
    milion kilometrów w puszce bez dzwona, a tu jak szkolniak siadłem na dupie
    gościowi (minimalnym usprawiedliwieniem niech będzie że słońce świeciło w
    oczy niemiłosiernie)
    też wyszedłem w zasadzie cało (3 dni w szpitalu na obserwacji, pęknięty
    nadgarstek). z wypadku nic nie pamiętam. jak obudziłem się w szpitalu i
    zorientowałem się gdzie jestem i sprawdziłem, że mogę ruszać wszystkimi
    kończynami to wiedziałem że będę dalej jeździł. Pierwsze pytanie do żony
    było czy kombinezon ratownicy pocieli jak mnie rozbierali, ale okazało się
    że nie :) Negocjacje z żoną zacząłem od wariantu że "tylko na torze". Na
    dzień dzisiejszy brykam po ulicach. Powodzenia!!

    Piotr

  • 25. Data: 2013-07-03 13:07:36
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    W dniu 2013-07-03 11:34, PH pisze:

    > Użytkownik "Qlfon" <r...@l...pl> napisał w wiadomości
    > [...]
    >>

    > pytanie czy Ty chcesz dalej jeździć?
    > tu masz foto z mojego dzowna:
    > http://swidnica24.pl/na-podwojnym-gazie-3/

    Pewnie że chcę:)Twój też wygląda grubo

    --
    Qlfon, Lublin
    Triumph Sprint ST 1050

  • 26. Data: 2013-07-03 13:31:50
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    wpadles do rowu majac 1.2 promila ?

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 27. Data: 2013-07-03 13:39:01
    Od: "PH" <P...@p...news>

    Użytkownik "Kuczu" <q...@g...com> napisał w wiadomości

    > wpadles do rowu majac 1.2 promila ?

    czytaj dalej :-) pod "moim" foto napisali że byliśmy trzeźwi ;-)

  • 28. Data: 2013-07-05 09:46:56
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    Hinek <h...@t...pl> wrote:

    > Ja już wogóle boję się wyprzedzać. Zajeżdżanie drogi jest nagminne.

    Najbardziej niebezpieczny manewr.

    Kolega tak zginął. http://gsxf.pl/viewtopic.php?p=47101

    Ja robię tak... jak wyprzedzam, to nie powoli, czając się, tylko oceniam
    sytuację i jak zaczynam wyprzedzać, to rura, żeby trwało to jak najkrócej.
    Do tego możliwie szerokim łukiem od samochodu i nigdy, gdy jest szansa, że
    samochód zjedzie (np. jak jest boczna uliczka, wjazd na posesję, cokolwiek,
    o skrzyżowaniu nie wspominając). I nigdy nie jadę równo z samochodem - jak
    nie mogę szybciej, to zwalniam, bo oczami wyobraźni widzę, jak pojeb zjeżdża
    prosto na mnie, mając mnie w martwym polu (ja jadąc samochodem, czy
    motocyklem, zawsze przy zmianie pasa na chwilę odwracam łeb, ale większość
    kierowców jednak nie).

    http://motogof.tumblr.com/

  • 29. Data: 2013-07-07 21:18:39
    Od: WIADRO <w...@g...com>

    W dniu 2013-07-02 12:25, Qlfon pisze:
    > Ehh,
    > Piątek DK10 kilka km za Sierpcem w stronę Bydgoszczy. Wyprzedzam na
    > długiej prostej dwa samochody. Pierwszy wziąłem, prędkość koło 110 i
    > nagle 30-40m przede mną drugi samochód zjeżdża w lewo w boczną drogę.
    > Niewiele czasu, pełne hample, próba ucieczki w prawo i walę w koniec
    > lewych tylnych drzwi Punto. Światło gaśnie ale na szczęście zapala się
    > już gdy leżę w rowie w otoczeniu obcych ludzi, z których dwójka była
    > ratownikami. Na szczęście wszystkim ruszam. Karetka, Policja - na szybko
> [...]

    nie bardzo rozumiem jakie orzeczenie o braku twojej winy, orzeczenie
    składali policjanci czy ty?

    sądząc po zdjęciu z :
    http://www.kwp.radom.pl/media/przeglady/normal/3ZXWS
    nRWJDyubaMsTeTe.jpg
    i przypasowaniu go do otoczenia:
    wychodzi że przywaliłeś w środku tego miejsca:
    https://maps.google.pl/maps?ll=52.903334,19.504096&s
    pn=0.002961,0.007923&t=h&z=18

    Miałeś prawo wyprzedzać na lini przerywanej, chyba że inne znaki pionowe
    tego zakazywały, babka też miała prawo skręcać do swojej posesji w
    lewo.. nie jest to do udowodnienia, że to jej wina. chyba że przyjęła
    mandat a ty nie.... myślę, że zakończy się to umorzeniem bądź
    orzeczeniem o twojej winie..

    Miałeś sporo szczęścia, no i te dzieciaki miały szczęście że nie
    jechałeś czterokółką...

    110 to za dużo na drogę max 90

    zdrowia

    > Tak się tylko wyżalić chciałem, musiałem żonie obiecać zero motocykli,
    > negocjuję quada:)

    to tak jak obiecać 0 seksu po 3 ciąży.. :)

    > Uważajcie na siebie i ślepe baby.

    błędów nie popełnia tylko jedna strona(?)

  • 30. Data: 2013-07-07 21:31:48
    Od: Sir |Piernik <d...@p...onet.pl>

    Qlfon pisze:
    ...>8
    > Widzę Panowie że muszę Was zaprosić na negocjacje z moją żoną:)

    Chyba jednak nie będziesz potrzebował pomocy - jesteś w te klocki
    naprawdę dobry (paralotnia)!! :)

    Pozdrawiam
    Sir Piernik
    Betvelwe