eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyCiekawostki odnosnie wspolczesnych silnikow i podejscia producentow › Re: Ciekawostki odnosnie wspolczesnych silnikow i podejscia producentow
  • Data: 2014-04-23 13:05:15
    Temat: Re: Ciekawostki odnosnie wspolczesnych silnikow i podejscia producentow
    Od: dddddddd <f...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-04-23 11:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik dddddddd f...@e...com ...

    > Pytanie po co zmieniać coś co swietnie działało? :)

    bo mocy nigdy za wiele, moja żona ostatnio miała okazję przejechać się
    moim autem w trasie (nie na autostradzie czy po mieście bo tam już
    wcześniej jeździła) i stwierdziła że też chce mieć zczipowane auto :)
    (mamy dwa takie same auta - ona fabryczne 180KM, ja po czipie 230KM)
    Wcześniej też wydawało jej się to zbędne (a teraz trasą jechała
    100-120km/h, tyle że miała trochę wyprzedzania)

    > No ale w sumie jak ktoś nie bawi sie za swoje tylko za kase klientów to
    > dlaczego nie...

    Dla mojej żony ważna była ergonomiczna kuchnia, wygodna kanapa itp. Ja
    więcej czasu spędzałem w aucie niż w łóżku, więc tam szukałem komfortu.
    A teraz - jeżdżę jakby troszkę mniej (choć nadal dużo w trasach), ale
    ciężko się przesiąść z powrotem do taczki :P

    Łukasz