  • 11. Data: 2012-10-05 21:27:00
    Temat: Re: Ciekawostki w Lidlu
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    Użytkownik "rz" <z...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:k4m54t$iao$1@usenet.news.interia.pl...

    > Czy ktoś może się wypowiedzieć z doświadczenia czy to dobra ładowarka do
    > akumulatorów.

    jest bardzo dobra pod warunkiem że masz drugi prostownik - zwykły
    transformatorowy. A ten z Lidla jako dodatek.
    Istnieje wiele przypadków w których ten lidlowy nie zadziała. Ostatnio w
    motocyklu próbowałem naladowac rano akumulator i po 3 minutach nie dało się
    odpalać. Podpialem transformatorowy na krótszy czas i zaraz zakręciłem i
    odjechałem. Ten z Lidla daje około 3A i nie włączy się w ogole jak
    akumulator jest wyładowany do kilku V

  • 12. Data: 2012-10-05 21:38:36
    Od: cation <c...@w...pl>

    > odjecha?em. Ten z Lidla daje oko?o 3A i nie w??czy si? w ogole jak
    > akumulator jest wy?adowany do kilku V

    Aku 12v wyładowane do kilku woltów w 99% nadaje się na szrot

  • 13. Data: 2012-10-06 15:30:09
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Krzysiek Z. pisze tak:

    > Spuszczasz powietrze, zdejmujesz blokadę i pompujesz koło
    > kompresorem :)

    zalogowujesz się do kompresora jako root, łapiesz otwarte wifi,
    hackujesz serwer SM i wymazujesz zdjęcie ;)

    --
    Piter
    vw golf mk2 1.3 '87

  • 14. Data: 2012-10-06 23:48:51
    Od: PB <p...@b...pl>

    Fri, 5 Oct 2012 00:00:00 +0200, na pl.misc.samochody, Arbiter
    napisał(a):

    > Niedługo w Lidlu kilka fajnych artykułów

    W ramach ciekawostki - właśnie wróciłem z Danii i wychodzi na to że
    mają w tym samym terminie tą samą ofertę w ichnim Lidlu;-) Identyczny
    prostownik, kompresor itp;-) Czyżby to było ogólnoeuropejskie? ;-)

    W Niemczech nawet zapach w Lidlu jest taki sam jak u nas. Za to kas
    było mniej...

    Piotr Biegała Warszawa
    Citroen BX 1.9 BVA, C4GP 1.6HDi BVA
    Renault Safrane Initiale Paris 2.5 T5 BVA

  • 15. Data: 2012-10-06 23:58:41
    Od: k...@v...pl

    W dniu sobota, 6 października 2012 23:48:55 UTC+2 użytkownik PB napisał:

> [...]
    >
    > Piotr Biegała Warszawa
    >
    > Citroen BX 1.9 BVA, C4GP 1.6HDi BVA
    >
    > Renault Safrane Initiale Paris 2.5 T5 BVA

    na to wygląda że wszędzie to samo. markety tak mają że w tej samej sieci jest to
    samo. Na dodatek układ sklepów jest taki sam.

  • 16. Data: 2012-10-07 00:42:51
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 6 Oct 2012 14:58:41 -0700 (PDT), k...@v...pl napisał(a):

    > na to wygląda że wszędzie to samo.

    Z tym ze nie calkiem w tym samym czasie.

    >markety tak mają że w tej samej sieci jest to samo.
    >Na dodatek układ sklepów jest taki sam.

    Ale uklad potrafia zmienic :-(

    No i np oferta win calkiem inna w niemczech, serow i wedlin tez.

    Zreszta, co tu dyskutowac
    http://www.lidl.pl/
    http://www.lidl.de/

    J.

  • 17. Data: 2012-10-07 01:17:05
    Od: k...@v...pl

    W dniu niedziela, 7 października 2012 00:42:40 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:

    > Z tym ze nie calkiem w tym samym czasie.

    > Ale uklad potrafia zmienic :-(
    >

    > No i np oferta win calkiem inna w niemczech, serow i wedlin tez.

> [...]

    I dopisz że oranżady też inne a w Anglii nie mają zeszytów w kratkę. I co z tego że
    wina inne. W Polsce w Szczecinie pewno sprzedają inne masło niż w Ustrzykach dolnych.
    Kupuję w Realu. Byłem w innym mieście w Realu i wszystko było w tych samych miejscach
    co u mnie. A jak kiedyś poszedłem do Tesco to się prawie zgubiłem. Jak kupili od
    chińczyków sto milionów pompek to wstawili do wszystkich sklepów jakie mają.

  • 18. Data: 2012-10-07 09:27:24
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 6 Oct 2012 16:17:05 -0700 (PDT), k...@v...pl napisał(a):
    > Kupuję w Realu. Byłem w innym mieście w Realu
    > i wszystko było w tych samych miejscach co u mnie.

    A jak odwiedzam czasem niemieckiego lidla, wchodze, a tu uklad calkiem inny
    niz trzy miesiace wczesniej. Wk* sie, bo nic nie mozna znalezc :-P

    > A jak kiedyś
    > poszedłem do Tesco to się prawie zgubiłem. Jak kupili od chińczyków sto
    > milionów pompek to wstawili do wszystkich sklepów jakie mają.

    No wlasnie nie. Nie kupili 100 mln, tylko najwyrazniej milion, rzucili na
    sklepy w niewielkiej ilosci - widac taka strategia, zeby przyciagac klienta
    czesto. Dzis gazetka co bedzie w przyszlym tygodniu, kto przyjdzie w
    poniedzialek ten kupi, kto we wtorek ten niekoniecznie.
    I nie rzucili na wszystkie sklepy, tylko jakos stopniowo. Na polskie rzuca
    w innym tygodniu.

    Aczkolwiek w czwartek bedzie podobnie:
    http://www.lidl.pl/cps/rde/xchg/SID-DD616243-8A4CD65
    F/lidl_pl/hs.xsl/offerdate.htm?offerdate=30487
    http://www.lidl.de/de/Bereit-fuer-die-Piste-Ab-11-10

    czesci samochodowe po narciarskich, ale prostowniki i slupki te same.

    J.

  • 19. Data: 2012-10-09 11:55:17
    Od: "jahi" <j...@w...pl>

    4CX250 wrote:

    > Użytkownik "Arbiter" <n...@h...com> napisał w wiadomości
    >
    > Myślę że tłok jest też plastikowy jak w tych za 30zł i stopi się przy
    > dłuższym pompowaniu.
    >
    > Marek

    Nie wiem jaki jest tłok, ale mój (identyczny z wyglądu, ale kupiony
    poza Lidlem) działa już ponad 3 lata. Koło napompuje bez problemu, a
    latem przeszedł test pompując dwa duże materace. Nagrzał się tak, że
    parzył w ręce, ale działa dalej. Ze względu na jednak dość małą
    wydajność do pompowania materaców się kompletnie nie nadaje. Do
    napompowania koła - jak najbardziej.

  • 20. Data: 2012-10-09 12:09:40
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "jahi" napisał w wiadomości grup d
> [...]
    >parzył w ręce, ale działa dalej. Ze względu na jednak dość małą
    >wydajność do pompowania materaców się kompletnie nie nadaje. Do

    Moze ten jest jakis lepszy, ale mialem kiedys podobnej wielkosci i za
    30 zl ... do pompowania kol sie prawie nie nadaje.
    To trwa, i trwa i trwa i trwa i juz czlowiek mysli po ch* wyrzucal
    stara dobra pompke, a to nadal trwa.
    No i pewnikiem manometr ma do 10 atm, a ja chce 2.4 precyzyjnie
    napompowac.

    Do pompowania materacy byly zas w lidlu fajne dmuchawki, i nawet
    dobrze im to szlo, niestety zywotnosc mojej wyniosla
    0.9 pontonu :-)

    J.