  • Data: 2022-11-27 11:45:17
    Temat: Re: Ciekawy film o samochodach elektrycznych
    Od: ii <i...@o...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 27.11.2022 o 10:45, robot pisze:

    > Własnie o to chodzi.
    > Ja chciałbym kupić.
    > Ale nie da sie, nie ma takiej opcji.
    > Mogę tylko wynająć, i płacić haracz.

    Czemu "haracz"? Licencja to licencja, i tak byś zapłacił tylko że za
    cały okres użytkowania zamiast co miesiąc. Jak Ci chodzi o to by nie
    płacić to przecież masz otwartoźródłowe oprogramowanie za które z reguły
    nie trzeba płacić ale też w efekcie gorsze niż komercyjne odpowiedniki
    oczekiwane przez pracodawców.

    Z samochodem sprawa jest inna. To nie jest licencja tylko przeniesienie
    własności. Problem że już dzisiaj nie możesz tą własnością swobodnie
    dysponować. Np. nie możesz swobodnie zmieniać licznika kilometrów. Albo
    nie możesz wyłączyć pojazdu z eksploatacji. Ale nawet jeśli to tutaj
    zmiana byłaby jednak większa niż w przypadku programów, które w istocie
    przechodzą na abonamenty.