  • Data: 2022-11-28 12:06:35
    Temat: Re: Ciekawy film o samochodach elektrycznych
    Od: ii <i...@o...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 28.11.2022 o 06:45, Shrek pisze:
    > W dniu 27.11.2022 o 11:11, ii pisze:
    >
    >> Nie wydaje mi się.
    >
    > Tesla 2,65, przeciętnie 2,30.

    http://niusy.pl/@tauron.pl/am6

    "
    zarejestrowany:
    AC 1,21, DC 1,99
    "

    > Razy 20kWh na 100 to daje 43PLN.

    Chcemy tanio, więc wybieramy mały samochód 15kW i AC, czyli ... 18PLN :-)

    > Dizel
    > jeszcze droższy, ale LPG już wyjdzie taniej. Czyli elektrykiem może i
    > niewygodnie ale przynajmniej drogo.

    Aha, aha:-)

    > Jeszcze nie mają bo jest ich mało. Ty się lepiej zastanów jak to jest,
    > że niemcom rachunki za prąd tak wzrosły. Przycież mają prawie wszystko z
    > OZE. Putin słońce zasłonił czy wiatr zablokował. Tak wygląda ta
    > "darmowa" energia;)

    No to tak jak u nas.

    http://niusy.pl/@tauron.pl/am5

    "100% energii używanej w stacjach pochodzi z OZE (Odnawialnych Źródeł
    Energii), w szczególności z małych elektrowni wodnych i farm wiatrowych"

    > Większość ludzi nie ma po prostu takiej możliwości. Pierdolenie niech
    > każdy sobie sam ładuje przypomina pewną frazę o jedzeniu ciastek zamiast
    > chleba. Autorka chyba słabo skończyła;)

    Ja akurat nie twierdzę, że elektryki są dla wszystkich. Pewnie teza tego
    filmiku.