  • 21. Data: 2011-09-27 13:45:00
    Temat: Re: Clio & i20
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > A może nowa Fiesta? Byłem w weekend w salonie i mają wersję 1.2 60 KM z
    > klimą, radiem i ESP w cenie poniżej 37 tys. Podobno mozna dopłacić 2800 zł
    > do wersji 1.2 80 KM.

    Jesli to autko tylko na miasto, to w ogole bym sie na moc nie patrzyl.

    sz.

  • 22. Data: 2011-09-27 15:33:48
    Od: Mikołaj Tutak <"mtutak[a]nixz*net"@nospam.com>

    W dniu 2011-09-26 17:27, Gabriel'wilk' pisze:

    > A teraz kolego masz zadanie domowe - rozkręć jakieś clio i np. punto,
    > corse, polo i porównaj sobie elektronikę, zwłaszcza kto ją wykonuje :-)
    > WOW - te obserwacje to z autopsji czy też obiegowej opini lub zdjęć w
    > necie :-)

    Ale które? Te o awariach czy te dotyczące jakości wykonania wnętrza?
    Jedne i drugie zostały zebrane z samochodu kumpla Clio III faza 1.

    --
    pozdrawiam
    Mikołaj

  • 23. Data: 2011-09-27 16:22:39
    Od: Gabriel'wilk' <g...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-09-27 13:42, szufla pisze:

    > Te silniczki 1.2 Turbo to niezbyt ciekawe wynalzki. Znajomemu rozpadla sie
    > sprezareczka i zadnego zamiennika nie znalazl. Gwarancji nie uznali rzecz
    > jasna. Sprzedal uszkodzone auto.
    Wiesz co, ja mam takiego znajomego dla którego nie ma auta bezawaryjnego
    - potrafił zajeździć(zepsuć) wszystko począwszy od cc, przez sc, skody,
    yarisa, kolejne toyoty, prawie wszystkie renie, fordy a skończywszy na
    Audi i MB. Tyle, że on zdaje sobie sprawę jak sam traktuje auta i się
    temu nie dziwi i nie pisze że jakieś auto jest be bo jest be - stać go
    na taki komfort aby zmieniać auta co 2/3 lata na nowe. Teraz pytanie,
    jak Twój znajomy traktował auto a w szczególności turbinę i wymianę
    oleju? Bo ja mam TCE znajomi maja dCi i jakoś nikomu się nie rozpadła
    turbina anie w reni ani w nissanie za wyjątkiem jednego przypadku w
    kangoo ale to z winy użytkowników bo to auto do firmy i katowane przez
    pracowników i raz utopione do połowy drzwi :-)
    > Obecne Renault to nie, naprawde nie.
    WOW - ale argument :-)
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 24. Data: 2011-09-27 16:57:13
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > WOW - ale argument :-)
    > pozdrawiam

    Argument taki na jaki zasluguje marka
    Auto mialo rok, po 1 wymianie oleju tyle, ze nie w ASO i nie uznali
    reklamacji. Wozil sie po rzeczoznawcach dlugo, walczyl z Renault PL i w
    koncu dal sobie spokoj. Nie mozna bylo dobrac zadnej innej turbiny bo to
    wynalazek.
    Inny ma 2x Megane II 1.6 w obydwu wymieniane kolo zmiennych faz rozrzadu, w
    jednym dwukrotnie, 2 x wymieniane cewki. Szyby elektryczne same opadaja i
    nie mozna ich zamknac, przeciwmgielne nagle wysiadly mimo iz elektryka
    sprawdzona i nie wiadomo gdzie problem, trzeba wrzucic na komp. Teraz padl
    czujnik wstecznych, trzeba znowu spuscic olej ze skrzyni. Bylem kiedys
    zainteresowny takim autem bo uzywane sa bardzo tanie i obserwowalem sobie
    jak to sie bedzie u kolegi sprawowac. Teraz juz wiem dlaczego sa tanie :)

    sz.
    PS. W 92 przez rok mialem clio williams, na tym sie zakonczyla moja przygoda
    z R :)

  • 25. Data: 2011-09-27 17:19:52
    Od: Mikołaj Tutak <"mtutak[a]nixz*net"@nospam.com>

    W dniu 2011-09-27 07:13, Agent pisze:

> [...]
    >>
    > A może nowa Fiesta? Byłem w weekend w salonie i mają wersję 1.2 60 KM z
    > klimą, radiem i ESP w cenie poniżej 37 tys. Podobno mozna dopłacić 2800

    Możesz wskazać konfiguratorem:
    http://www.ford.pl/SBE/ConfigureVehicle/p=1204912016
    958
    który model masz na myśli?

    --
    pozdrawiam
    Mikołaj

  • 26. Data: 2011-09-27 18:51:21
    Od: "Agent" <w...@o...pl>

    > Możesz wskazać konfiguratorem:
    > http://www.ford.pl/SBE/ConfigureVehicle/p=1204912016
    958
    > który model masz na myśli?

    No nie ma na stronie ale w salonie był. Facet mówił że sprzedają się bardzo
    dobrze. Cena chyba taka
    http://www.eurocar.pl/ford/index.php/finansowanie/pr
    omocja_fiesta_i_ka

  • 27. Data: 2011-09-27 19:38:09
    Od: "Gil" <g...@o...pl>

    H 20i - nie kradną.
    Clio - moga ukraść.

    H20i - tania obsługa gwarancyjna i pogwarancyjna. Pasek rozrządu zmieni
    przysłowiowy kowal na wsi.
    Clio - obsługa gwarancyjna i pogwarancyjna droższa.

    H20i - gorszy lakier i blachy.
    Clio - lepszy lakie i blachy.

    Ja bym brał Hyundaja.

  • 28. Data: 2011-09-27 20:18:02
    Od: Gabriel'wilk' <g...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-09-27 19:38, Gil pisze:
> [...]
    > przysłowiowy kowal na wsi.
    > Clio - obsługa gwarancyjna i pogwarancyjna droższa.

    A to ciekawe? :-)
    > H20i - gorszy lakier i blachy.
    > Clio - lepszy lakie i blachy.

    H20i - długie oczekiwanie na części
    Clio - części na miejscu i ogólnodostępne a ceny nawet w ASO przyzwoite
    albo niższe niż zamienniki czy używki na alledrogo i szrotach (są
    oczywiście wyjątki)
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 29. Data: 2011-09-27 20:23:14
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Gabriel'wilk'" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości news:

    > Clio - części na miejscu i ogólnodostępne a ceny nawet w ASO przyzwoite
    > albo niższe niż zamienniki czy używki na alledrogo i szrotach

    ROTFL !!!!!
    W Renault?

    Bardzo ciekawe, bo z moich doświadczeń wynika coś dokładnie odwrotnego -
    serwis drogi jak diabli, zamienników brak, używki droższe niż nowe części do
    innych marek, a ceny części w ASO jeszcze ze 4 razy wyższe.

  • 30. Data: 2011-09-27 20:48:30
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-09-27 20:23, Cavallino pisze:
> [...]
    > serwis drogi jak diabli, zamienników brak, używki droższe niż nowe
    > części do innych marek, a ceny części w ASO jeszcze ze 4 razy wyższe.

    Tak było dla Ciebie, bo widać podpadłeś im i Cie nie lubili. :P

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl