    From: "Icek" <i...@d...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Co grozi brakiem waznego przegladu technicznego?
    Date: Thu, 12 Aug 2010 12:55:29 +0200

    > Witam,
    > jakie konsekwencje (w najgorszym wypadku) moze poniesc kierowca nie
    > posiadajacy waznego przegladu technicznego?
    > Zarowno podczas spotkania z policja jak i w razie ewentualnego wypadku (OC
    > AC sa wykupione)?

    podczas spotkania z policja nie wolno pokazywac DR. Tlumaczysz, ze
    zapomniales w spodniach gdzies w domu.

    Kara: 50 zlotych za brak dokumentu podczas kontroli

    Jak pokazesz dokument to 100-300 zeta w zaleznosci od polucjanta

    Na OC nie ma to wielkiego wplywu. Jak ktos Cie zdzwoni to czy masz DR czy
    nie, czy masz badania czy nie ZU wyplaci kase.

    Z AC nie mam doswiadczenia ale zakladam, ze moze byc problem bo warunki
    ubezpieczenia juz nie sa regulowane ustawowo

    Icek