  • 31. Data: 2013-11-20 20:25:17
    Temat: Re: Co może Pan Władza
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-11-20 20:00, Budzik pisze:
    > Kolega ci tylko wyjasniał, ze akurat wyrok nakazowy niczego nie udowadnia.
    > Bo tam sedzia praktycznie nic nie rozpatruje.
    > Taka procedura. dobra czy zła to inna para kaloszy.

    No właśnie. Ku czemu ta procedura która niczego nie udowadnia a jest?

    --
    Krzysiek
    http://niewygodne.info.pl/index.htm

  • 32. Data: 2013-11-20 20:30:36
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-11-20 19:38, Krzysztof 45 pisze:

    > Ty sobie jaja robisz?

    Całkiem poważnie piszę:>

    > Interwencja policji i trzy zarzuty wobec niego
    > wyssane z palca w tym zatrzymany dowód rejestracyjny, to zemsta i
    > zamordyzm.

    Mylisz się - właśnie dzięki istniejącemu systemowi prawnemu można
    walczyć z takimi patologiami (o ile artykuł przedstawia sytuację
    prawdziwą) i takie osoby pozbawić prawa do pełnienia służby publicznej.
    Jaką widzisz inną drogę?

    > A teraz procesy sądowe.

    Gdzie można wykazać łamanie prawa przez innych.

    > Teraz pan Jerzy zamiast spokojnie skupić się na pracy, wychowywaniu
    (...)

    Zostaw to Panu Jerzemu i przestań płakać.

  • 33. Data: 2013-11-20 21:00:43
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail @vp.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > Ty sobie jaja robisz? Interwencja policji i trzy zarzuty wobec niego
    > wyssane z palca w tym zatrzymany dowód rejestracyjny, to zemsta i
    > zamordyzm. A teraz procesy sądowe.

    Nikt tutaj tego nie pochwala.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Stanęliśmy na skraju przepaści,

  • 34. Data: 2013-11-20 21:00:44
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail a...@a...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > To Ty nie rozumiesz. Tryb ten - jak w każdym normalnym kraju - miał
    > chronić budżet przed nadmiernymi kosztami nieuzasadnionych postępowań
    > sądowych. W praktyce stał się kolejną formą nacisku na obywatela, bo
    > spora część nie znających prawa widząc ten wyrok wkurwia się, że nikt
    > ich nawet nie wezwał i składa broń.

    Ok, jak zwał tak zwał.
    Niestety nie rozsadzimy czy ci co odpuszczaja po wyroku nakazowym to ci co
    przemysleci czytez ci co nie znają swoich praw.
    A dopiero odpowiedz na to pytanie mogłaby dac nam materiał do dyskusji.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Nawet najdłuższa droga zaczyna się zawsze od pierwszego kroku.

  • 35. Data: 2013-11-20 21:05:20
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-11-20 20:30, Artur Maśląg pisze:

    > Jaką widzisz inną drogę?

    Rzetelne badania psychologiczne weryfikujące zatrudnienie w resorcie.
    W normalnym cywilizowanym kraju, gdyby komendant dowiedział się o
    mściwych praktykach podwładnych, tacy podwładni zostali by zwolnieni z
    pracy w trybie natychmiastowym i nie dochodziło by do chorych procesów
    sądowych w których człowiek musi udowadniać że nie jest wielbłądem.

    > Gdzie można wykazać łamanie prawa przez innych.

    Właśnie tym wykazywaniem kto łamie a kto nie prawo zostaje pan Jerzy
    postawiony do pionu. Nie jarzysz tego?

    > (...)
    >
    > Zostaw to Panu Jerzemu i przestań płakać.

    Na nie płaczę tylko pokazuję narzędzia systemowe które skutecznie
    wybiją mu z głowy trąbienie na Władzę. No chyba że ma charakterek
    anacrona i jemu podobnym to zmienia postać rzeczy.

  • 36. Data: 2013-11-20 21:35:29
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-11-20 21:05, Krzysztof 45 pisze:

    > Rzetelne badania psychologiczne weryfikujące zatrudnienie w resorcie.

    Są prowadzone, ale zawsze jakiś odsetek się prześlizgnie. Zupełnie
    jak wśród "kierowców".

    > W normalnym cywilizowanym kraju,

    Posługujesz się tym hasłem jak widzę dość radośnie, niemniej
    pokazujesz, że zupełnie obce Ci są zasady działające w takich krajach.

> [...]
    > pracy w trybie natychmiastowym i nie dochodziło by do chorych procesów
    > sądowych w których człowiek musi udowadniać że nie jest wielbłądem.

    "Mściwe praktyki" należy udowodnić i bez tego nie ma podstaw do
    jakichkolwiek działań - tak w Polsce, jak i w tych krajach
    "cywilizowanych". Bez sprawy w sądzie czy też ciągłych skarg, to
    nie ma o czym mówić. No, ale takie zachowania trzeba zgłaszać,
    a nie pieprzyć w usenecie, że donoszenie jest be, że to PRL itd.

    > Właśnie tym wykazywaniem kto łamie a kto nie prawo zostaje pan Jerzy
    > postawiony do pionu.

    Pisz po polsku, wtedy może platforma porozumienia będzie miała większe
    szanse na określenie je położenia w przestrzeni...

    > Nie jarzysz tego?

    Czego znaczy? Twoich płaczy i braku zrozumienia mechanizmów, które
    nas wszystkich chronią przed patologiami?

    > Na nie płaczę tylko pokazuję narzędzia systemowe które skutecznie
    > wybiją mu z głowy trąbienie na Władzę.

    Płaczesz od dawna, a narzędzia systemowe to pozwalają normalnemu
    człowiekowi normalnie żyć i dochodzić swoich praw.

  • 37. Data: 2013-11-20 21:41:14
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Jacek wrote:
    > Jak już kiedyś pisałem:
    > A. jak obywatel podnosi rękę na funkcjonariusza w mundurze, to jakby
    > podnosił rękę na całe państwo (cytat z wyroku sądowego)
    > B. jak funkcjonariusz w mundurze łamie prawo, to co?......

    pozostałość z komuny...

    po pierwsze powinna być zasada kodeksowa że jeśli przedstawiciel państwa
    (jakikolwiek) łamie prawo to automatycznie sankcja jest podnoszona o
    współczynnik 1.5

  • 38. Data: 2013-11-20 21:42:27
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik wrote:

    > Była taka jedna jedyna szansa dana od losu. Drugiej nie będzie. W
    > 1990 roku trzeba było powiesić 10000 winnych sytuacji w jakiej Polska
    > i Polacy się wtedy znaleźli. jak by tylu winnych nie dało się znaleźć
    > to z niewinnych trzeba było dobrać. Wybrańcy narodu sprawowali by w
    > takiej sytuacji rządy patrząc przez perspektywę szubienicy. To dobra
    > dla rządzących perspektywa. Mocno motywująca. Bardziej niż kasa z
    > łapówek.

    boże i znowu kogutek pierdolisz jak porąbany...

    zwalczanie patologii inną patologią to nie jest metoda zbyt mądra.

  • 39. Data: 2013-11-20 22:01:01
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Wed, 20 Nov 2013 20:30:36 +0100, Artur Maśląg <f...@p...com>
    wrote:

    >Mylisz się - właśnie dzięki istniejącemu systemowi prawnemu można
    >walczyć z takimi patologiami (o ile artykuł przedstawia sytuację
    >prawdziwą) i takie osoby pozbawić prawa do pełnienia służby publicznej.

    Ty wierzysz w to co piszesz?

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 40. Data: 2013-11-20 22:03:09
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-11-20 22:01, jerzu pisze:

    > Ty wierzysz w to co piszesz?

    W kwestii wiary to zwróć się do księdza:>