  • 31. Data: 2012-10-01 21:16:38
    Temat: Re: Co wybrać cz2
    Od: Iksiński <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl>

    news:k4c9cm$bnu$1@node1.news.atman.pl...
    > Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" napisał w wiadomości grup
    alid...

    > No to pomyśl, jakbyś chciał przewieźć tę rzeczoną choinkę w aucie klasy B.
    > Ona była w doniczce nie mogła sobie po prostu leżeć na boku.

    A w Twoim samochodzie stała? Co to za model, który ma 3 furtki i 1,5m
    wysokości od podłogi do dachu? ;-)
    Ciekawi mnie też jaką miałeś widoczność prawego lusterka i szyby w takiej
    konfiguracji... ;-)

  • 32. Data: 2012-10-01 21:23:18
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Iksiński,

    [...]

    Daj spokój - karmisz stworzenie, dla którego tankowanie raz na tydzień
    to kłopot.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 33. Data: 2012-10-01 21:24:29
    Od: <7...@5...212429.invalid> (Tom N)

    Iksiński w

    > W 3 drzwiowym pchasz i modlisz się, żeby tapicerka wytrzymała.

    Tam tapicerka... Ale amory? -- bo żeby pchnąć...

    <http://pl.wikipedia.org/wiki/Ruch_posuwisto-zwrotny

    --
    'Tom N'

  • 34. Data: 2012-10-01 21:25:01
    Od: Iksiński <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl>

    > To popatrz gdzie jest słupek. W 3-drzwiowym wysiadasz na bok i do tyłu
    > więc drzwi mogą być minimalnie uchylone. W 5 drzwiowym masz tam słupek
    > więc musisz wysiadać bardzie do przodu - a tam są uchylone drzwi i
    > problem.

    Co Ty za głupoty piszesz? Co z tego, że środkowy słupek masz minimalnie
    dalej, skoro odległość fotela kierowcy od kierownicy dla danego osobnika
    będzie mniej więcej w tym samym miejscu w aucie 3 i 5 drzwiowym. Po
    uchyleniu drzwi, po pierwsze masz mniejszy otwór do wsiadania, a po drugie
    podłogę na której musisz postawić nogę masz dalej. W efekcie wsiadania jest
    o wiele mniej wygodne w 3 drzwiowym.

  • 35. Data: 2012-10-01 21:52:02
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** b...@o...pl pisze tak:

    szit :)

    http://piterpro.private.pl/google.png

    --
    Piter
    vw golf mk2 1.3 '87

  • 36. Data: 2012-10-01 22:13:18
    Od: Michal <f...@w...wp.pl>

    > Punto w tej samej cenie będzie uboższe niż Yaris?
    > Ktoś Cię mocno okłamuje.....

    Nigdzie nie pisałem o tej samej cenie.
    OP pisał o Punto Mk2, które w środku jest... skromne?
    Tyle że ten model pewnie będzie kosztował 60-70% założonego budżetu.

    M.

  • 37. Data: 2012-10-01 22:26:11
    Od: b...@o...pl

    > Za te pieniądze na pewno uda się znaleźć, sam sprzedawałem taką rok temu
    > (auto <100kkm, zadbane i bez wypadku)
    Chyba jednak nie będzie tak łatwo, przejrzałem na szybko aledrogo i zbyt wielkiego
    wyboru nie ma, większość w tej cenie ma przebiegi od 140 do grubo ponad 200 tys km.
    No i jak wyglądają koszty eksploatacji? Ceny części może nie powalają na kolana, ale
    jednak jak na autko tej klasy nie należą do najniższych. Kwestia jak często trzeba po
    nie sięgać?

    > Yaris z klimą.
    > Niestety z tym będzie problem (dużo droższe).
    W tej kwestii nie do pobicia jest chyba Fiesta, w autach z klimą można przebierać,
    przebiegi i roczniki również wyglądają bardziej zachęcająco. Jest jakiś haczyk? Warto
    się pchać w to auto?

  • 38. Data: 2012-10-01 22:45:52
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Michal" <f...@w...wp.pl> napisał w wiadomości grup

    > Nigdzie nie pisałem o tej samej cenie.
    > OP pisał o Punto Mk2, które w środku jest... skromne?

    W jakiej wersji?
    HGT czy S?
    Bo miałem obie i zapewniam Cię, że w wersji HGT nic nie dało mu się
    zarzucić.
    A już na pewno niewiele Yarisów nie spaliło by się ze wstydu przy
    ewentualnej próbie porównania.

  • 39. Data: 2012-10-02 09:40:19
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Iksiński" napisał w wiadomości grup

    > A w Twoim samochodzie stała? Co to za model, który ma 3 furtki i 1,5m
    > wysokości od podłogi do dachu? ;-)

    Nie nie stała, była lekko oparta o odsunięte do tyłu siedzenie. Przecież w
    3d i 5d miejsca w środku jest tyle samo, chodzi tylko o wygodę wkładania
    czegoś do środka. W 3d jest łatwiej z przodu, a w 5d łatwiej z tyłu.

    > Ciekawi mnie też jaką miałeś widoczność prawego lusterka i szyby w takiej
    > konfiguracji... ;-)

    Taką samą jak gdy tam siedzi osoba 90kg, 195 wzrostu ;-)

  • 40. Data: 2012-10-02 10:42:24
    Od: Iksiński <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl>

    > Nie nie stała, była lekko oparta o odsunięte do tyłu siedzenie. Przecież w
    > 3d i 5d miejsca w środku jest tyle samo, chodzi tylko o wygodę wkładania
    > czegoś do środka. W 3d jest łatwiej z przodu, a w 5d łatwiej z tyłu.

    No to wyjaśnij z łaski swojej, dlaczego nie mógłbyś tej choinki wstawić w
    identyczny sposób w samochodzie 5 drzwiowym, skoro sam stwierdziłeś, że
    miejsca w obu wersjach jest tyle samo. Co dały Ci szersze drzwi?
    Napieraj.