  • 1. Data: 2014-08-11 17:49:25
    Temat: Combo JVC HR-XV3
    Od: "Kamil" <n...@t...pl>

    Witam

    Combo JVC HR-XV3 przywiezione z Niemiec.

    1. Brak fonii przez modulator zarówno z VHS jak i DVD.
    2. Przez euro scart brak fonii z DVD. Z magnetowidu jest fonia.

    Proszę o podpowiedzi co zmienić/przestroić. Nie zależy mi na stereo.
    Wystarczy mono.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2014-08-11 19:41:22
    Temat: Re: Combo JVC HR-XV3
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Kamil" <n...@t...pl> wrote in message
> [...]
    > 2. Przez euro scart brak fonii z DVD. Z magnetowidu jest fonia.
    >
    > Proszę o podpowiedzi co zmienić/przestroić. Nie zależy mi na stereo.

    Sprawdzam właśnie datę wysłania tego postu, czy aby napewno 2014... ;-)

  • 3. Data: 2014-08-11 20:38:01
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 11.08.2014 o 17:49 Kamil <n...@t...pl> pisze:

> [...]
    > 2. Przez euro scart brak fonii z DVD. Z magnetowidu jest fonia.
    >
    > Proszę o podpowiedzi co zmienić/przestroić. Nie zależy mi na stereo.
    Wyrzucić, kupić nowszy sprzęt, przestrajanie będzie więcej kosztowało.

    --

    Pozdr
    Janusz

  • 4. Data: 2014-08-11 20:38:47
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 11.08.2014 o 19:41 Pszemol <P...@p...com> pisze:

    > "Kamil" <n...@t...pl> wrote in message

    > Sprawdzam właśnie datę wysłania tego postu, czy aby napewno 2014... ;-)
    Właśnie go odkopali :)

    --

    Pozdr
    Janusz

  • 5. Data: 2014-08-11 21:11:48
    Od: "Kamil" <n...@t...pl>

    Użytkownik "janusz_k" <J...@o...pl> napisał:

    Nie warto cytować gówna. Przyjdź, skop mi ogródek i umyj okna. Może to
    będzie miało jakis sens.
    Bzpzdr

  • 6. Data: 2014-08-11 21:37:50
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 11.08.2014 o 21:11 Kamil <n...@t...pl> pisze:

    > Użytkownik "janusz_k" <J...@o...pl> napisał:
    >
    > Nie warto cytować gówna. Przyjdź, skop mi ogródek i umyj okna. Może to
    > będzie miało jakis sens.
    > Bzpzdr

    Patrzyłeś w lustro jak to pisałeś ćwoku?

  • 7. Data: 2014-08-11 23:07:23
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "Kamil" <n...@t...pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    >
    > Combo JVC HR-XV3 przywiezione z Niemiec.
    >
    > 1. Brak fonii przez modulator zarówno z VHS jak i DVD.

    Normalne. Sprzęt nadaje fonię w satndardzie B/G a telewizor masz pewnie w
    standardzie D/K. Rozwiązań jest kilka: przestawić fonię w sprzęcie na D/K (w
    menu lub przełącznikiem z tyłu), przestawic fonię w TV (w menu lub
    przełącznikiem), przestroić modulator albo zamontować płytkę fonii
    równoległej w TV.

    > 2. Przez euro scart brak fonii z DVD. Z magnetowidu jest fonia.

    To juz dziwne. Coś jest uszkodzone dodatkowo w DVD. Czy oprócz Scarta jest
    tam wyjście Cinch albo słuchawkowe?

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 8. Data: 2014-08-12 08:23:23
    Od: Maciek <m...@p...com>

    Użytkownik janusz_k napisał:

    > Patrzyłeś w lustro jak to pisałeś ćwoku?

    Sam jesteś ćwokiem. Gość zadał pytanie, nie masz ochoty na odpowiadanie,
    to nie pisz gówna. Nauczy się, pokombinuje, może zrobi, może nie ale
    wiedza na marne nie pójdzie.

  • 9. Data: 2014-08-12 14:37:51
    Od: "Kamil" <n...@t...pl>

    Użytkownik "yabba" napisał:

> [...]
    > (w menu lub przełącznikiem z tyłu), przestawic fonię w TV (w menu lub
    > przełącznikiem), przestroić modulator albo zamontować płytkę fonii

    30 lat naprawiałem telewizory i trochę na ten temat wiem :) W TV nie mam
    możliwości wyboru fonii. To Szajsung DVBT. W combo też nie ma przełącznika,
    ani wyboru w menu. W tunerze/modulatorze w okolicy we/wy antenowych jest
    scalak TA1243CF wg datasheet RF modulator for VCR. W jego sąsiedztwie jest
    kilka cewek. Mogę wrzucuć fotki. Fonia równoległa raczej nie wchodzi w grę.
    Niedawno kilkanaście szt. wyrzuciłem.

    > To juz dziwne. Coś jest uszkodzone dodatkowo w DVD. Czy oprócz Scarta jest
    > tam wyjście Cinch albo słuchawkowe?

    Trochę na ten temat znalazłem w sieci. Podobno starsze modele DVD nie
    czytają fonii nowszych płytek. Ten combo to faktycznie staroć, ale mnie by
    wystarczył. Czyta tylko DVD. Już DivX nie widzi. Muszę znaleźć materiały
    jaki format fonni czyta.

    > Czy oprócz Scarta jest
    > tam wyjście Cinch albo słuchawkowe?

    Są 2 cinh L/R, ale też nie ma na nich fonii.

    Pzdr

  • 10. Data: 2014-08-12 14:50:06
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 12.08.2014 o 08:23 Maciek <m...@p...com> pisze:

    > Sam jesteś ćwokiem. Gość zadał pytanie,
    Ty też z lustra piszesz?

    nie masz ochoty na odpowiadanie,
    > to nie pisz gówna.
    To po co czytasz? do ciebie to było?

    Nauczy się, pokombinuje, może zrobi, może nie ale
    > wiedza na marne nie pójdzie.
    No rynek czeka na tą "wiedzę", już przebiera nogami, a i wypożyczalni
    kaset ci u nas dostatek :) ciebie też przez ostatnie dziesięciolecia
    zahibernowali że takie pierdoły piszesz?