  • 11. Data: 2023-09-23 11:21:27
    Temat: Re: Cuda miernikowe.
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 23.09.2023 o 09:20, Piotr Wyderski pisze:
    > W zeszłym roku zbudowałem z elementów dyskretnych całkiem złożony układ,
    > który działał stabilnie przy 26nA. Zasilany był z baterii CeraCharge o
    > oszałamiającej pojemności 100uAh.

    To może nie potrzeba ładowarki, skoro są układy (TI?), które ktoś tu
    niedawno pokazał. Tworzą energię (prawie) z niczego.

    Robert

  • 12. Data: 2023-09-23 20:45:47
    Od: Piotr Wyderski <b...@p...com>

    Robert Wańkowski wrote:

    > To może nie potrzeba ładowarki, skoro są układy (TI?), które ktoś tu
    > niedawno pokazał. Tworzą energię (prawie) z niczego.

    Ja nie miałem nawet "prawie", trzeba było dać uczciwą baterię. A że
    zwykła bateria lub superkondensator z wiekiem tracą elektrolit, to
    użyłem eksperymentalnej baterii z elektrolite stałym.

    Pozdrawiam, Piotr