  • 51. Data: 2017-01-23 20:11:49
    Temat: Re: Czas na Windows 10
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 23 Jan 2017 19:38:09 +0100, Sebastian
    Biały<h...@p...onet.pl> wrote:
    > Nie ma ani lepszego ani tańszego jesli na 99% hardware działa tylko
    jeden.

    PC to nie wszystko, są inne platformy. Na upartego można sobie samemu
    z soc'a polutować, na co lomu PC?

    --
    Marek

  • 52. Data: 2017-01-23 20:23:53
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 23 Jan 2017 14:03:48 +0100, robot <a...@o...pl>
    wrote:
    > Wszyscy dobrze wiedzą, że prawdziwy programista wykuwa zera i
    jednyki w płycie z marmuru.

    Prawdziwi programisci umieją używać i wykorzystać inarzędzia
    programistyczne jakie daje im najbardziej zaawansowana platforma
    programistyczna jaką jest unices. Po to by nie wymyślać kwadratury
    koła czy potworków typu Bascom, które jak ulał pasują do tego tępego
    wykuwania 0 i 1, bynajmniej nie w marmurze ale w czymś bardziej
    miękkim, śliskim i brązowym.

    --
    Marek

  • 53. Data: 2017-01-23 20:29:39
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2017-01-23 20:11, Marek wrote:
    > jeden.
    > PC to nie wszystko, są inne platformy. Na upartego można sobie samemu z
    > soc'a polutować, na co lomu PC?

    [...]
    Paragraf 228 punkt 3
    Zabrania się samemu lutować SoCe i instalować na nich lewackie
    oprogramowanie z uwagi na dobro dzieci, obywateli i prezesa.
    Jakiekolwiek lutowanie w ogolności będzie traktowane jako potencjalna
    próba pedifilii i terroryzmu jednocześnie.
    [...]
    Fragment z ustawy "O uszczęśliwieniu prawie wszystkich Polaków" z maja 2024.

    Prawnicy nie znają pojęcia dna głupoty.

  • 54. Data: 2017-01-23 20:54:08
    Od: Janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2017-01-22 o 21:03, Marek pisze:

    > Nigdy nie przystanie mnie zadziwiać, że inżynierowi (i o zgrozo
    > programiscie) jest ciągle do czegoś windows potrzebny.

    Żartujesz czy nie wiesz, 90% programów inżynierskich jest tylko po windowsa.

    --
    Pozdr

    Janusz_k

  • 55. Data: 2017-01-23 23:34:00
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 23 Jan 2017 20:29:39 +0100, Sebastian
    Biały<h...@p...onet.pl> wrote:
    > Fragment z ustawy "O uszczęśliwieniu prawie wszystkich Polaków" z
    maja 2024
    > Prawnicy nie znają pojęcia dna głupoty.

    Myślę, że czas już byś z fachowcem porozmawiał o swojej paranoi , to
    się na pewno da leczyć :)

    --
    Marek

  • 56. Data: 2017-01-23 23:34:29
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 23 Jan 2017 20:54:08 +0100, Janusz_k <J...@o...pl> wrote:
    > Żartujesz czy nie wiesz, 90% programów inżynierskich jest tylko po
    windowsa.

    To jest dramat tej planety.

    --
    Marek

  • 57. Data: 2017-01-24 00:33:58
    Od: Mario <M...@...pl>

    W dniu 23.01.2017 o 23:34, Marek pisze:
    > windowsa.
    >
    > To jest dramat tej planety.

    Nie podchodź to tego tak emocjonalnie. To są tylko narzędzia. Jak
    młotek. Nie musi być tak doskonale zaprojektowany jak unices. Ważne żeby
    był skuteczny i wygodny. Swoją drogą gdybyś naprawdę był takim znawcą to
    nie pisałbyś o unices mając na myśli Linuksa. A ta najbardziej
    zaawansowana platforma programistyczna jest efektem wielu dość
    przypadkowych działań różnych teamów. Przyglądałem się rozwojowi linuksa
    od RH 5.0.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 58. Data: 2017-01-24 00:39:04
    Od: Mario <M...@...pl>

    W dniu 23.01.2017 o 20:05, Marek pisze:
    > Opery
    >

    > Zawsze znajdzie się amator utrudmiania sobie życia, co zamiast wybrać
    > kompromis między wygodą a bezpieczeństwem wybierze jak najbardziej
    > pokręcone metody autoryzacji bo tak mu się wydaję najbezpieczniej (lub
    > mu tak wmówili).
    > Jeden z przedstawicieli tej grupy:
    > https://youtu.be/sehiiC5VYZo

    Sposób logowania to jest tylko jeden z aspektów. Jak masz konta prywatne
    i firmowe, do tego umowy debetowe, to nie ma specjalnego ciśnienia żeby
    zmieniać. ATSD w którym banku według ciebie znajduje się kompromis
    między bezpieczeństwem a wygodą?

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 59. Data: 2017-01-24 01:44:28
    Od: Piotr Wyderski <n...@m...com>

    Marek wrote:

    > Nigdy nie przystanie mnie zadziwiać, że inżynierowi (i o zgrozo
    > programiscie) jest ciągle do czegoś windows potrzebny.

    Gdzieżeś Ty się, zadziwiony Kolego, uchował? Ostatnie mięsiste flejmy
    o preferowanych systemach operacyjnych grali jakieś 15 lat temu.
    Potem ludzie zaczęli mieć to tam, gdzie od zawsze to mieć należało
    i zajęli się flejmowaniem na inne równie istotne tematy... Hipster? :-)

    Pozdrawiam, Piotr

  • 60. Data: 2017-01-24 02:04:08
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 22 stycznia 2017 21:08:25 UTC+1 użytkownik Sebastian Biały napisał:
    > Nie martw się, świat idzie w kierunku podpisywania bootloaderów. Twój
    > nastepny komputer bedzie tak nowoczesny "że Linux nie da rady".
    > Przynajmniej tak będą mówili.

    Tak już jest przecież w branży mobilnej. Jeszcze kilka lat temu byłoby
    dla mnie nie do pomyślenia, żebym w kupionym przez siebie za ciężko
    zarobione pieniądze sprzęcie (jak np. tablety Android/iOS) nie miał
    uprawnień administracyjnych. Próba zainstalowania innego systemu
    lub dostania roota wymaga często ściągania jakichś exploitów
    z mniej lub bardziej podejrzanych stron internetowych i kończy się
    utratą gwarancji.