  • Data: 2020-04-27 23:10:07
    Temat: Re: Czego warto się uczyć?
    Od: Maciej Sobczak <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Dla mnie ten artykuł wygląda jak próba wyciągania nie wiadomo jakich wniosków z
    zachowań stadnych.

    Ależ bardzo dobrze wiadomo, jakich wniosków - dlaczego ludzie nie używają języka
    programowania, o którym jednocześnie wielu ludzi mówi, że chcieliby go używać.

    > Z prezentacji, jakie w ostatnim czasie zrobiły na mnie największe wrażenie,

    I tu jest chyba źródło nieporozumienia. Bo pytacz pytał, czego warto się uczyć a nie
    co na kim robi wrażenie. Da się tą różnicę wyrazić analogiami z innych dziedzin
    życia.

    Tak czy inaczej, przypadek Rusta jest o tyle ciekawy, że w odróżnieniu od
    proponowanych przez Ciebie języków, Rust nawet dawał nadzieje na wyjście z niszy.
    Oczywiście to nie koniec jego historii i jeszcze wszystko jest możliwe, ale problemy
    zasygnalizowane w artykule są jak najbardziej realne.