  • 31. Data: 2016-01-16 20:47:10
    Temat: Re: Czy Diora faktycznie była taka dobra?
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Marek napisał:

    > Nie zrozumiałeś, właśnie dlatego wolę aby wpływało polskim niż
    > chińskim.

    Bo te wszystkie biadolenia trudno jest zrozumieć. "Chińczyki wszystko
    za miskę ryżu robią, a żeby ich cholera wzięła, żadna produkcja już
    się u nas nie opłaci". No faktycznie, za kilka dolców potrafią zrobić
    coś, co u nas idzie za stówę albo dwie. Więc w efekcie z końcowej ceny
    więcej wpływa polskim, niż chińskim. Dobrze to, czy źle?

    Zbuduje ktoś fabrykę u nas. Da prace ludności okolicznej. Wtedy jest
    lament, że trzeba pracować na niemca. W tym ostatnim słowie nie ma
    błedu -- lamentującym chodzi o pierwotne znaczenie tego słowa, kogoś,
    kto nie mówi w zrozumiałym języku, może być Holender.

    Zbierze się grupa Polaków, założą firmę. Ciężką pracą zdobędą cząstkę
    światowego rynku. Wtedy oburzenie, że nie wszystkie podatki płacą tutaj,
    tylko w miejscu prowadzenia globalnych operacji. A w ogóle to jak śmią
    jako prezesi zarabiać po kilka milionów rocznie. Zabrać im, zgnoić,
    ogłosić bojkot.

    Więc dniami i nocami biadolą Rodacy nad tym, że nie masz ci już "polskiego
    przemysłu". A jak ich spytać jaki to ma być ten "polski", to nie wiedzą.

    Jarek

    --
    Wspólna szajba nas jednoczy, | Czasem dłużej ktoś wypłynie,
    Wspólny cel niezmiennie świeci | Trudno odpaść go, heroda,

  • 32. Data: 2016-01-16 21:46:19
    Od: Mario <M...@...pl>

    W dniu 2016-01-16 o 18:05, Marek pisze:
    > zrobiła
    >
    > Moda wraca, przejdź się do byle empiku i zobacz ile winyli jest teraz.
    > Dopchać się nie można do stoiska żeby sobie obejrzeć i przypomnieć jak
    > winyl wygląda.

    Wiem. Ostatni dostałem od syna nową płytę Machine Head. Tylko żona mi
    nie pozwala słuchać gdy jest w pobliżu :(

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 33. Data: 2016-01-16 22:05:51
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > Okazało się ,że z bankrutującego ZNTK można zrobić zakład, na nazwę
    > którego nerwowo trzeszczą zęby WIELKICH w branży (głównie Niemców).

    Ja sie tym nerwom nie dziwie, jak by cos poszlo nie tak, to Solaris
    przestalby kupowac silniki... od Niemcow wlasnie.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 34. Data: 2016-01-16 22:23:47
    Od: Dupek Żołędas <s...@g...com>

    W dniu 16-01-16 o 20:43, Kaczin pisze:

    > Nie, no oczywiście, walczyliście razem z tałażyszem Kaczinskym.

    Niestety nie.
    Ja jestem znacznie od niego radykalniejszy.
    Na przykład uważam,że wszystkich ubeków wraz z rodzinami należy
    wymordować do trzeciego pokolenia.
    Chcesz dziecko jeszcze jakichś informacji ?

  • 35. Data: 2016-01-16 22:31:38
    Od: Dupek Żołędas <s...@g...com>

    W dniu 16-01-16 o 22:05, Pawel "O'Pajak" pisze:

> [...]
    >
    > Ja sie tym nerwom nie dziwie, jak by cos poszlo nie tak, to Solaris
    > przestalby kupowac silniki... od Niemcow wlasnie.

    A śrubki od Holendrów.
    Tudzież blachę aluminiową od Brazylijczyków.
    Nędza i marnota technologiczna.
    W odróżnieniu od takiego np. AMD, które pod biurowcem ma fabrykę piasku.
    Kwarcowego zresztą, a zarząd ,w wolnych chwilach, piasek ten topi w
    płomieniach podczas spalania gazów wytwarzanych przez zarząd firmy.
    itd.
    I to jest dopiero godna produkcja kompletna.

    Rozumiem, że O'Pajak wytwarza sądy (pisownia zamierzona) kosmiczne, a
    także inne przy czym robi to od A do Z przy czym głównie G ?

    Miłego łyk-endu i dalszego samogwałtu tj. oczywiście samozadowolenia.

  • 36. Data: 2016-01-16 22:48:48
    Od: Kaczin <j...@p...interia.pl>

    W dniu 16.01.2016 o 22:23, Dupek Żołędas pisze:

> [...]
    > Na przykład uważam,że wszystkich ubeków wraz z rodzinami należy
    > wymordować do trzeciego pokolenia.
    > Chcesz dziecko jeszcze jakichś informacji ?

    No, nie zapytam w takim razie o rodzinę, tałażyszu.
    Rzeczywiście jesteś radykalny. Taki samobójca jakiś z ciebie.

    --
    Kaczin

  • 37. Data: 2016-01-16 22:51:50
    Od: Dupek Żołędas <s...@g...com>

    W dniu 16-01-16 o 22:48, Kaczin pisze:

    > Rzeczywiście jesteś radykalny. Taki samobójca jakiś z ciebie.

    O nie.
    Bardzo lubię i dbam o sprzęt.
    Np. SS P225.

  • 38. Data: 2016-01-16 23:05:00
    Od: Kaczin <j...@p...interia.pl>

    W dniu 16.01.2016 o 22:51, Dupek Żołędas pisze:

    > O nie.
    > Bardzo lubię i dbam o sprzęt.
    > Np. SS P225.

    Ale pisaliście o tym, że chcecie wymordować ubeków wraz z rodzinami do
    trzeciego pokolenia. Zamierzacie pradziadka zabrać na "przejażdżkę"
    tałażyszu?

    --
    Kaczin

  • 39. Data: 2016-01-16 23:09:35
    Od: Dupek Żołędas <s...@g...com>

    W dniu 16-01-16 o 23:05, Kaczin pisze:
    Zamierzacie pradziadka zabrać na "przejażdżkę"
    > tałażyszu?

    Charoszowo wam ananizma tawariszcz.
    Praszczaj wowa.

  • 40. Data: 2016-01-16 23:16:12
    Od: Kaczin <j...@p...interia.pl>

    W dniu 16.01.2016 o 23:09, Dupek Żołędas pisze:
    > W dniu 16-01-16 o 23:05, Kaczin pisze:
    > Zamierzacie pradziadka zabrać na "przejażdżkę"
    >>
    > Charoszowo wam ananizma tawariszcz.
    > Praszczaj wowa.

    A po polsku? Wiem,że wam trudno tałażyszu, ale się postarajcie.

    --
    Kaczin