eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmCzy da się oszukać Simplusa na rozmowach ze stacjonarkami? › Re: Czy da się oszukać Simplusa na rozmowach ze stacjonarkami?
    From: "tomek" <t...@n...mam>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Czy da się oszukać Simplusa na rozmowach ze stacjonarkami?
    Date: Sun, 11 Jan 2009 11:03:37 +0100

    > Myślę o aplikacji Skype na Symbiana i wykupieniu za 40zł bezterminowego
    > pakietu na rozmowy. Za 2,5zł kupuję 30 dniowy dostęp za 5gr/min do numeru
    > stacjonarnego warszawskiego pod który Skype chce się łączyć w celu
    > nawiązania połączenia z docelowym numerem x. Co prawda testowałem
    > dostępność tego numeru dostępowego i kicha- zajęty ciągle. Czy może to
    > oznaczać że będzie dostępny gdy doładuję konto Skype`a?
    > Dajmy na to że dzwonię 50 minut miesięcznie na telefony stacjonarne.
    > Minuta połączenia ze stacjonarnym w Polsce w Skype to ok 8 groszy (z
> [...]

    Wydaje mi się że mówisz o tej usłudze ? (
    http://www.skype.com/intl/pl/download/skype/mobile/ ).
    Ja akurat w ten sposób nie korzystam ale tutaj chodzi o to że rozmowy
    wykonujesz na jakiś ogólnodostępny numer stacjonarny a później jak dzwonisz
    na stacjonarny należy doliczyć 8 gr/minuta plus jednorazowa opłata za
    zestawienie połączenia - chyba 17 gr. Internet jest tutaj potrzebny żeby np.
    zaktualizować status dostępnych kontaktów. W zalezności jaki telefon masz i
    jakie polączenie z internetem ( raczej umts conajmniej ) możesz zainstalować
    fringa lub skype windows mobile
    (http://www.skype.com/intl/pl/download/skype/windows
    mobile/ ) . Wówczas
    korzystasz z tego tak jak z komputera i potrzeba tylko dobrego połączenia z
    internetem. Uważam że najkorzystniej jest wykupić abonament skype out za
    12,59 zł. i masz na stacjonarne 10000 minut , dostajesz za darmo skype to go
    gdzie masz numer stacjonarny do wdzwaniania indywidualny i zawsze się
    dodzwonisz, skype in za darmo.