  • Data: 2020-01-24 03:17:31
    Temat: Re: Czy da się zdekodować strumień TLS?
    Od: Borneq <b...@a...hidden.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 1/23/20 11:23 PM, PawelS pawel(at)wbcd(dot)pl wrote:
    > Nie napisałeś co chcesz osiągnąć.
    > Chcesz podejrzeć komunikację pomiędzy Thunderbird i IMAP na wp.pl ?
    > Być może potrzebujesz jakiegoś serwera proxy IMAP.

    Chcę się pouczyć na temat protokołu IMAP. Jak podglądam (jesli chodzi o
    inne protokoły) np. NNTP co wysyła Thunderbird, to mam lepsze sukcesy w
    pisaniu serwera NNTP niż z samego czytania RFC, bo tak to zwykle
    Thunderbird się czepia że mu coś nie odpowiada. I chcę również mieć
    serwer IMAP, tyle że podglądając wymianę między czytnikiem a zdalnym
    serwerem, jest zaszyfrowana.