    Date: Tue, 14 Feb 2023 15:51:07 +0100
    Subject: Re: Czy istnieje taka drukarka atramentowa?
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    From: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu 2023-02-14 o 12:11, heby pisze:

    > A ta folia występuje w wersji do drukarek laserowych?
    >
    > Ogólnie dowolną[1] drukarką laserową możesz drukować na
    > *przystosowanych* do tych drukarek foliach, naklejkach czy wręcz
    > przezroczystych arkuszach.
    >
    > https://allegro.pl/kategoria/drukarki-i-skanery-papi
    ery-folie-17252?string=folia%20do%20drukarek%20laser
    owych

    > W lokalnej hurowni znalazłem np. papier metalizowany (taki do imitacji
    > tabliczek znamionowych), jakieś barwione folie, matowe itd. wszystko z
    > przeznaczeniem do przetrwania temperatur w takiej drukarce.
    >
    > [1] Nie sprawdzałem wszystkich. Dowolną moją: miałem naście modeli i
    > każda mogła drukować na przystosowanych do tego foliach i naklejkach,
    > choć nie każda była zadowolna (np. problemy z pobieraniem) i wymagała
    > rękodzieła typu popychanie.

    Folie samoprzylepne które testowałem mają klej który po przyklejeniu na
    "lustrzanym" podłożu widoczny jest w postaci białych plamek.
    Wygląda to brzydko.

    Niestety jestem IDEALISTĄ ;-)

    Szukałem też innego kleju aby folię przykleić ale nie znalazłem
    bezbarwnego przezroczystego
    Adhezyjny do drukarek 3d nie trzyma