  • 1. Data: 2012-09-17 23:26:31
    Temat: Czy leika do końca świata będzie mieć LCD 230kpix?
    Od: dominik <u...@d...net.pl>

    hehe :)

    z każdą premierą leiki oglądam sobie specyfikację i patrzę jak to wielki
    krok zrobili od ostatniego aparatu, ciekawi co sprawia, że tak strasznie
    muszą oszczędzać, że ciągle LCD jest gorszy niż w dzisiejszych najtańszych
    małpkach.
    Dobra, nie było LV, filmów i takich tam, aparat tylko do zdjęć itd, itp...
    ale teraz? Czy oni sobie kpią za 19 tysięcy? :D
    --
    _ _ _a_a
    dominik, gg:919564 _ _ _{.`=`.}_ {/ ''\_

  • 2. Data: 2012-09-18 00:26:01
    Od: Slon <z...@g...com>

    On Monday, September 17, 2012 5:28:06 PM UTC-4, dominik wrote:
> [...]
    nie było LV, filmów i takich tam, aparat tylko do zdjęć itd, itp... ale teraz? Czy

    --------------------
    Nie musisz kupowac.

    Slon.

  • 3. Data: 2012-09-18 06:26:29
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    dominik wrote:
> [...]
    > Dobra, nie było LV, filmów i takich tam, aparat tylko do zdjęć itd,
    > itp... ale teraz? Czy oni sobie kpią za 19 tysięcy? :D

    hm...

    maksymalizacja zysku...

    niczego nowego w konstrukcji nie wprowadzają dzięki czemu mają tylko koszty
    marketingu i z tych 19000 16000 to czysty zysk na pojedynczym pudełki, a
    snobów którzy kupują leike bo to LEIKA jest jeszcze na tyle wielu, że biznes
    sie kręci.

    Powstaje tylko pytanie czy trzyma tam ktoś rękę na pulsie czy obudzą sie jak
    im kiedyś sprzedaż poleci na pysk.

    warto zauważyć że apple też wprowadza do kolejnych iphonów kosmetyczne
    zmiany bo jedzie na snobiźmie a nie na realnej wartości produktu jako
    takiego.

  • 4. Data: 2012-09-18 09:19:16
    Od: "quent" <x...@x...com>

    Użytkownik "dominik" napisał w wiadomości grup
    > Czy oni sobie kpią za 19 tysięcy? :D

    Oni zarabiają na tych którzy chcą się lansować. Im jest wszystko jedno ile
    px ma lcd ;-)

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 5. Data: 2012-09-18 10:06:23
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2012-09-18 09:19, quent pisze:

    > Oni zarabiają na tych którzy chcą się lansować. Im jest wszystko jedno
    > ile px ma lcd ;-)

    Dokładnie, to biżuteria, nie aparat. Właściciel kupuje, co dzień
    przeciera irchą, a na Boże Ciało idzie w miast zrobić Zdjęcie.
    Aparatu poza tym jednym dniem nie włącza, żeby nie stracić na wartości
    (jest przekonany, że każde włączenie i wyłączenie skraca życie).

    --
    pozdrawia Adam
    /postawmy pomnik papieża Polaka w każdej polskiej wsi!/

  • 6. Data: 2012-09-18 10:33:02
    Od: "quent" <x...@x...com>

    Użytkownik "Janko Muzykant" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
> [...]
    > Aparatu poza tym jednym dniem nie włącza, żeby nie stracić na wartości
    > (jest przekonany, że każde włączenie i wyłączenie skraca życie).

    Oczywiście są wyjątki.... ale skoro są wyjątki to jest też i reguła ;-)
    Niewiarygodne! Janko chyba po raz pierwszy się ze mną zgadza ;-)

  • 7. Data: 2012-09-18 18:57:43
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2012-09-18 10:33, quent wrote:
> [...]
    >
    > Oczywiście są wyjątki.... ale skoro są wyjątki to jest też i reguła ;-)
    > Niewiarygodne! Janko chyba po raz pierwszy się ze mną zgadza ;-)

    Ten wymieniony w artykule mam miec 920kpx:
    http://www.spidersweb.pl/2012/09/glowny-projektant-a
    pple-jonathan-ive-zaprojektuje-limitowana-wersje-apa
    ratu-leica.html

  • 8. Data: 2012-09-18 19:15:36
    Od: "quent" <x...@x...com>

    To dobre:
    <cyt>
    Dodano wypukłość dla oparcia kciuka, tarcza nastaw została zastąpiona
    niewielkich rozmiarów nawigatorem. Te zmiany powinny spowodować, iż nowy
    model będzie bardzo dobrze leżeć w dłoniach.
    </cyt>

    LOL ;-)

  • 9. Data: 2012-09-18 20:57:42
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2012-09-18 19:15, quent pisze:
    > Dodano wypukłość dla oparcia kciuka, tarcza nastaw została zastąpiona
    > niewielkich rozmiarów nawigatorem. Te zmiany powinny spowodować, iż nowy
    > model będzie bardzo dobrze leżeć w dłoniach.

    Lejka od epla - sama obecność w okolicy będzie powodować omdlenia z
    wrażenia...

    --
    pozdrawia Adam
    /zrobiłem tak dobre zdjęcie, że nikomu nie pokażę, bo jeszcze kto

  • 10. Data: 2012-10-06 11:58:47
    Od: "miumiu" <a...@b...pl>

    > Dobra, nie było LV, filmów i takich tam, aparat tylko do zdjęć itd, itp...
    > ale teraz? Czy oni sobie kpią za 19 tysięcy? :D

    Oczywscie ze kpia. Jak kogos jara nalepka na niefunkcjonalnym aparacie
    wygladajacym jak ruski FED-3 za 20tys PLN to juz jego sprawa :) To jedyny
    sens istnienia tej firmy.

    Miumiu