  • Data: 2022-05-18 20:14:38
    Temat: Re: Czy morele.net robi mnie w balona?
    Od: ptoki <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    wtorek, 17 maja 2022 o 13:06:16 UTC-5 Mateusz Bogusz napisał(a):
    > Nigdy nie miałem przyjemności kupować nic w tym przybytku, ale szukam
    > szlifierki stołowej i akurat mnie interesująca wyskoczyła w tym sklepie
    > w sekcji "outlet" w cenie -26%. Dwie stówy piechotą nie chodzą, ale opis
    > do produktu podali taki "Sprzęt nowy nie używany, zwrot od klienta.
    > Sprzedaży podlega tylko to co widać na zdjęciu.".
    >
    > No i na zdjęciu otwarte pudło, a w nim urządzenie i kilka broszur obok.
    > I teraz pytanie. Jeżeli sprzęt "nie używany", zwrot od klienta (w
    > domyśle taki który się rozmyślił w ciągu 14 dni?), to skąd nagle
> [...]

    Zeby zeszlo. przecena dosyc standardowa.
    Ale musisz uwazac bo moze byc tak ze zdjecie jednej sztuki a sprzedaja 50 takich ze
    zwrotow i jedna sprawdzili ze dobrze dziala a innej nie i dostaniesz nie dzialajaca.
    Z grubsza producent testuje i masz jako taka pewnosc ze calosc jest ok jak kupujesz
    nowe.
    Jak masz ze zwrotu to testy sklepowe sa takie se w kratke a do kompletu masz bylego
    usera co cos tam z tym wyczynial...

    Kupujac na miejscu, spoko. Sprawdzisz sam.
    Kupujac zdalnie to tak se w kratke.