eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.pecet › Czy morele.net robi mnie w balona?
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 4

  • 1. Data: 2022-05-17 20:06:13
    Temat: Czy morele.net robi mnie w balona?
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    Nigdy nie miałem przyjemności kupować nic w tym przybytku, ale szukam
    szlifierki stołowej i akurat mnie interesująca wyskoczyła w tym sklepie
    w sekcji "outlet" w cenie -26%. Dwie stówy piechotą nie chodzą, ale opis
    do produktu podali taki "Sprzęt nowy nie używany, zwrot od klienta.
    Sprzedaży podlega tylko to co widać na zdjęciu.".

    No i na zdjęciu otwarte pudło, a w nim urządzenie i kilka broszur obok.
    I teraz pytanie. Jeżeli sprzęt "nie używany", zwrot od klienta (w
    domyśle taki który się rozmyślił w ciągu 14 dni?), to skąd nagle
    przecena o 1/4?! Mam wrażenie że coś tu nie do końca jest tak jak
    próbuje się przedstawić.

    Nie podam odnośnika bo to pytanie co zadaje teraz tutaj, zadałem wczoraj
    wieczorem na maila tego sklepu i rano produkt w sekcji outlet znikł.
    Może faktycznie była to dobra okazja, ale włosów z głowy jakoś nie będę
    sobie wyrywał.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz


  • 2. Data: 2022-05-18 01:48:15
    Temat: Re: Czy morele.net robi mnie w balona?
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-05-17, Mateusz Bogusz <m...@o...pl> wrote:
    > Nigdy nie miałem przyjemności kupować nic w tym przybytku, ale szukam
    > szlifierki stołowej i akurat mnie interesująca wyskoczyła w tym sklepie
    > w sekcji "outlet" w cenie -26%. Dwie stówy piechotą nie chodzą, ale opis
    > do produktu podali taki "Sprzęt nowy nie używany, zwrot od klienta.
    > Sprzedaży podlega tylko to co widać na zdjęciu.".
    >
    > No i na zdjęciu otwarte pudło, a w nim urządzenie i kilka broszur obok.
    > I teraz pytanie. Jeżeli sprzęt "nie używany", zwrot od klienta (w
    > domyśle taki który się rozmyślił w ciągu 14 dni?), to skąd nagle
    > przecena o 1/4?! Mam wrażenie że coś tu nie do końca jest tak jak
    > próbuje się przedstawić.
    >
    > Nie podam odnośnika bo to pytanie co zadaje teraz tutaj, zadałem wczoraj
    > wieczorem na maila tego sklepu i rano produkt w sekcji outlet znikł.
    > Może faktycznie była to dobra okazja, ale włosów z głowy jakoś nie będę
    > sobie wyrywał.

    Nie dopatrywałbym się podstępu. 27% w dół to MZ w sam raz jak na ryzyko
    kupna towaru, który nie będzie oryginalnie zapakowany, może czymś tam
    być uświniony (tłuste paluchy), nie mieć różnych zabezpieczających
    folii. To tak ogólnie i niekoniecznie do szlifierki, ale pewnie nie mają
    osobnych upustów na różne rodzaje towarów. Spójrz na to w ten sposób,
    jakby ta szlifierka była naprawdę w stanie nieróżniącym się od nowej
    (czego nie wiesz) to przy 5-10% upuscie nawet byś na nią nie spojrzał,
    nie? No i leżałoby im to na magazynie, zajmowało miejsce i powodowało
    różne logistyczno-handlowe perturbacje.

    Jedyne co, to weź pod uwagę, że nieużywany niekoniecznie oznacza tu
    niewypróbowany. Bo w ramach tych 14 dni nadal masz prawo tak tego użyć,
    żeby móc się zapoznać się z głownymi cechami towaru.

    Za 27% w dół szlifierkę bym może tak kupił, coś bardziej
    wyszukanego (np. aparat), niekoniecznie.

    --
    Marcin


  • 3. Data: 2022-05-18 12:34:31
    Temat: Re: Czy morele.net robi mnie w balona?
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 17 May 2022 20:06:13 +0200, w <t60o6m$rqc$1@dont-email.me>, Mateusz Bogusz
    <m...@o...pl> napisał(-a):

    > No i na zdjęciu otwarte pudło, a w nim urządzenie i kilka broszur obok.
    > I teraz pytanie. Jeżeli sprzęt "nie używany", zwrot od klienta (w
    > domyśle taki który się rozmyślił w ciągu 14 dni?), to skąd nagle
    > przecena o 1/4?! Mam wrażenie że coś tu nie do końca jest tak jak
    > próbuje się przedstawić.

    Być może klient zwrócił bez jakichś elementów dodatkowego wyposażenia.


  • 4. Data: 2022-05-18 20:14:38
    Temat: Re: Czy morele.net robi mnie w balona?
    Od: ptoki <s...@g...com>

    wtorek, 17 maja 2022 o 13:06:16 UTC-5 Mateusz Bogusz napisał(a):
    > Nigdy nie miałem przyjemności kupować nic w tym przybytku, ale szukam
    > szlifierki stołowej i akurat mnie interesująca wyskoczyła w tym sklepie
    > w sekcji "outlet" w cenie -26%. Dwie stówy piechotą nie chodzą, ale opis
    > do produktu podali taki "Sprzęt nowy nie używany, zwrot od klienta.
    > Sprzedaży podlega tylko to co widać na zdjęciu.".
    >
    > No i na zdjęciu otwarte pudło, a w nim urządzenie i kilka broszur obok.
    > I teraz pytanie. Jeżeli sprzęt "nie używany", zwrot od klienta (w
    > domyśle taki który się rozmyślił w ciągu 14 dni?), to skąd nagle
    > przecena o 1/4?! Mam wrażenie że coś tu nie do końca jest tak jak
    > próbuje się przedstawić.
    >

    Zeby zeszlo. przecena dosyc standardowa.
    Ale musisz uwazac bo moze byc tak ze zdjecie jednej sztuki a sprzedaja 50 takich ze
    zwrotow i jedna sprawdzili ze dobrze dziala a innej nie i dostaniesz nie dzialajaca.
    Z grubsza producent testuje i masz jako taka pewnosc ze calosc jest ok jak kupujesz
    nowe.
    Jak masz ze zwrotu to testy sklepowe sa takie se w kratke a do kompletu masz bylego
    usera co cos tam z tym wyczynial...

    Kupujac na miejscu, spoko. Sprawdzisz sam.
    Kupujac zdalnie to tak se w kratke.

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: