  • 11. Data: 2012-11-20 18:08:58
    Temat: Re: Czy nadaj? si? do stuntu GS 500
    Od: Piotr Rezmer <p...@b...pl>

    Sokl pisze:
    > Witam wszystkich mam pytanie odnośnie Suzuki GS 500 czy on nadaje się do
    > stuntu ??? Jeżeli nie to czemu. Dzięki z góry za pomoc. LwG!

    Jeśli chodzi o moc to się nie martw. Na ExtremeMoto widziałem stawianie
    do pionu maleństwa Suzuki 50cm3.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 12. Data: 2012-11-21 10:00:39
    Temat: Re: Czy nadajďż˝ siďż˝ do stuntu GS 500
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    Sokl <kamil121-121@_nospam_o2.pl> wrote:

    > Wróćmy do tematu to co jak zmienię te zębatki to co może się rozwalić
    > rozrząd i panewki czy nie ?????

    Zatrzesz silnik, bo w pionie nie będzie smarowany.

    GS ma alternator w oleju? Jeżeli tak to możesz też spalić alternator.

    http://motogof.tumblr.com/

  • 13. Data: 2012-11-21 12:35:41
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>

    Adam Wysocki napisał(a):
    > GS ma alternator w oleju? Jeżeli tak to możesz też spalić alternator.

    Dobre :)))

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 14. Data: 2012-11-21 13:36:48
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl> wrote:

    > Dobre :)))

    Słyszałem o przypadkach gdy motocykle, które często i dużo latały w pionie,
    miały popalone alternatory, bo stojan nie był chłodzony.

    Ale nie mam pojęcia jak to jest w GS.

    http://motogof.tumblr.com/

  • 15. Data: 2012-11-21 13:41:13
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-11-21, Adam Wysocki <g...@s...invalid> wrote:

    > Słyszałem o przypadkach gdy motocykle, które często i dużo latały w pionie,
    > miały popalone alternatory, bo stojan nie był chłodzony.
    >
    > Ale nie mam pojęcia jak to jest w GS.

    Ale przeciez stojan nie plywa w oleju.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 16. Data: 2012-11-21 13:58:33
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    AZ <a...@g...com> wrote:

    > Ale przeciez stojan nie plywa w oleju.

    Dlatego mówię, że nie mam pojęcia, jak to jest w GS :)

    W Hayce pływa.

    http://motogof.tumblr.com/

  • 17. Data: 2012-11-21 14:57:27
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-11-21, Adam Wysocki <g...@s...invalid> wrote:

    > Dlatego mówię, że nie mam pojęcia, jak to jest w GS :)
    >
    > W Hayce pływa.

    W sensie co? Zalany jest po czubek w oleju czy jedynie splywa przez
    niego olej z glowicy?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 18. Data: 2012-11-21 15:02:41
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-11-21 14:57, AZ pisze:

    > W sensie co? Zalany jest po czubek w oleju czy jedynie splywa przez
    > niego olej z glowicy?

    On leje olej po denka tlokow. Wtedy silnik ma smarowanie w kapieli olejowej.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 19. Data: 2012-11-21 19:28:39
    Od: Sokl <kamil121-121@_NOSPAM_o2.pl>

  • 20. Data: 2012-11-21 20:11:57
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    AZ <a...@g...com> wrote:

    > W sensie co? Zalany jest po czubek w oleju czy jedynie splywa przez
    > niego olej z glowicy?

    Spływa olej z głowicy.

    http://motogof.tumblr.com/