  • 21. Data: 2018-08-03 13:55:03
    Temat: Re: Czy rowwerzysta mysli na drodze?
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-08-02 o 22:45, Janusz pisze:

    > No chyba se jaja robisz, jak nie możesz zahamowac to hamujesz nogami,
    > przy tej
    > prędkości co on miał to samo zeskoczenie z pedałów by wystarczyło.

    Wolał bym wyłożyć rower i zaliczyć asfalt niż wjechać w pojazd
    szynowy.
    Mamy tu ewidentny przypadek idioty który skoro dostał zielone
    to nie interesuje go co dzieje się na drodze tylko wali do przodu.

    Pozdrawiam

  • 22. Data: 2018-08-03 13:56:53
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-08-02 o 17:09, Uncle Pete pisze:

    > Czyli jesteś za młody na oglądanie ))

    Czyli jesteś za głupi aby "jutuby" przeglądać anonimowo. :-)

    Pozdrawiam

  • 23. Data: 2018-08-03 13:57:54
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-08-03 o 13:55, RadoslawF pisze:

> [...]
    > Mamy tu ewidentny przypadek idioty który skoro dostał zielone
    > to nie interesuje go co dzieje się na drodze tylko wali do przodu.

    Mamy tu przypadek typowego keyboard warrior.

    --
    Liwiusz

  • 24. Data: 2018-08-03 13:58:12
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    > Trafil swoj na swojego. Na korbelkowych biora z lapanki tych co sie dali zlapac na
    swoim podworku.

    Fragment przesłuchania operatora tramwaja po wypadku:
    Policjant: hamował pan
    Motorniczy: nie, dzwoniłem.

    Pozdrawiam

  • 25. Data: 2018-08-03 16:45:22
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    > Tramwajarz jest glupi, rowerzysta jest glupi ale Ty jestes najglupszy.
    Ciebie nie przebiję.

  • 26. Data: 2018-08-03 16:46:46
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2018-08-03 o 08:25, Liwiusz pisze:

    > Aha, czyli mając zielone światło nadal musimy ustępować pierwszeństwa
    > jadącemu na czerwonym. Piękne podsumowanie wątku obok :)

    A wolno Ci wjechać na zajęte/zablokowane skrzyżowanie?

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 27. Data: 2018-08-03 17:01:15
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello z,

    Thursday, August 2, 2018, 3:45:06 PM, you wrote:

    pod_lodzki_tramwaj
    > Zawsze mówiłem że wyprzedzanie rowerem po prawej stronie to szczyt
    > głupoty i skończy się tragedią. :-)

    Ale rowerzystom wolno. Bezwarunkowo.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 28. Data: 2018-08-03 17:05:07
    Od: z <...@...pl>

    > Ale rowerzystom wolno. Bezwarunkowo.

    Bezwarunkowo chyba nie ale wolno. Co nie zmienia faktu że to debilizm. :-)

  • 29. Data: 2018-08-03 17:17:50
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello z,

    Friday, August 3, 2018, 5:05:07 PM, you wrote:

    > Bezwarunkowo chyba nie ale wolno. Co nie zmienia faktu że to debilizm. :-)

    Art. 24 ust. 12 - widzisz tam jakikolwiek warunek? Nie ma nawet
    zastrzeżenia do wyprzedzania pojazdów sygnalizujących skręt w prawo.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 30. Data: 2018-08-03 18:27:44
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 2018-08-03 13:56, RadoslawF wrote:

    > Czyli jesteś za głupi aby "jutuby" przeglądać anonimowo. :-)

    Ale to nie ja miałem problem, ze mi czegoś nie pokazano.