eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetCzy stary SAS w RAID 0 będzie szybszy od nowszego dysku desktopowego ? › Re: Czy stary SAS w RAID 0 będzie szybszy od nowszego dysku desktopowego ?
  • Data: 2015-04-29 10:20:21
    Temat: Re: Czy stary SAS w RAID 0 będzie szybszy od nowszego dysku desktopowego ?
    Od: ww <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-04-29 o 09:56, elmer radi radisson pisze:
> [...]
    204/

    > Mysle ze I/O mozesz uzyskac bardzo zadowalajace - oczywiscie sporo
    > wciaz zalezy od wydajnosci kontrolera (w tym wielkosci jego cache).
    > Bo sa przeciez stare entry-levelowe kontrolery SAS ktorych wydajnosc
    > obecnie wprost zabija smiechem i byle SATA zje taki setup na sniadanie.

    No tego to własnie nie wiem. Celowałem raczej w najtańsze kontrolery
    dostępne na allegro. Dobrych (chyba) producentów ale starsze.

    Np zupełnie przypadkowo wybrany ten który jest na allegro za 50 zł

    http://www8.hp.com/h20195/v2/GetDocument.aspx?docnam
    e=c04128360

    > Wiec najprosciej przetestowac to empirycznie. Oczywiscie jesli to
    > jakies produkcyjne srodowisko to lepiej gdyby byl to raid 10.

    Na razie zupełnie testowe. Do produkcyjnego bym nie wkładał pojedynczego
    badziewnego seagate.