    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Czy teraz jest dobry moment na kupno PCta?
    Date: Sat, 17 Mar 2012 11:07:25 -0500

    "Tomasz Wójtowicz" <t...@s...com> wrote in message
    news:jjtlft$mup$1@srv.cyf-kr.edu.pl...
    > Taaaaaaa.... Nowy procesor do leciwej płyty głównej?
    > Nawet jeśli gniazdo by pasowało (a nie będzie) to jaki w tym sens?

    Ja zrobiłem upgrade Celerona D 352 na Core 2 Duo E4500
    i widzę w tym bardzo duży sens :-) Jest niebo a była ziemia...
    Wszystko zależy co kupiłeś w oryginalnym komputerze
    i jakie masz opcje do wymiany. Jeśli już w oryginalnym pc
    masz procek z górnej półki to nie bardzo jest sens upgrade,
    nawet za dwa lata...

    > Konkretnie jakich? Pomijając grafę, to muzykę, sieciówkę, USB3 masz
    > obecnie w standardzie zintegrowaną z płytą. Więc jakich kart? Kontroler
    > RAID? Teraz nawet chipset intela obsługuje raid na standardowych portach
    > płyty. Oprócz karty telewizyjnej (która równie dobrze może być na USB),
    > nic mi nie przychodzi do głowy. Era kart rozszerzeń się skończyła.

    Niby zgadza sie, ale warto mieć jedno PCIe choćby aby mieć
    opcję na ewentualny tuner czy coś, czego nie przewidzisz dzisiaj.