  • 81. Data: 2023-12-05 03:13:43
    Temat: Re: Czy tylko ja widze te durne reklamy na p.m.e ?
    Od: a a <m...@g...com>

    On Tuesday 5 December 2023 at 02:54:13 UTC+1, a a wrote:

    > A są jeszcze tacy ?
    >
    > bo nie widzę
    > grupy usenetowe na Google Groups są równo zasrywane spamem z serwerów usenetowych
    > i tego nadchodza tony i kolejne grupy zamieniły się w śmietniki
    >
    > I sobie nie radzą ani ci za oceanem, ani przed
    >
    > https://groups.google.com/g/sci.electronics.design
    >
    > https://groups.google.com/g/comp.lang.python

    Grupa polityka zamieniła się chyba w tajską politykę

    https://groups.google.com/g/pl.soc.polityka

  • 82. Data: 2023-12-05 10:15:40
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@g...net>

    a a <m...@g...com> napisał(a):
    > A są jeszcze tacy ?
    > bo nie widzę

    Np. właśnie Arnold. Dba, żeby nie było spamu na chmurce. Nie widzisz, bo
    żyjesz w alternatywnej rzeczywistości.

> [...]
    > śmietniki
    > I sobie nie radzą ani ci za oceanem, ani przed

    A Ty dalej ze swoją bajką o spamie z tych serwerów. Co Cię w ogóle tak
    obchodzą Google Groups? Używaj chmurki i zapomnij o tych głupich GG.

    --
    Grzegorz Niemirowski
    https://www.grzegorz.net/

  • 83. Data: 2023-12-05 12:55:55
    Od: a a <m...@g...com>

    On Tuesday 5 December 2023 at 10:15:43 UTC+1, Grzegorz Niemirowski wrote:
> [...]
    > A Ty dalej ze swoją bajką o spamie z tych serwerów. Co Cię w ogóle tak
    > obchodzą Google Groups? Używaj chmurki i zapomnij o tych głupich GG.

    Google Groups są czytane przez przeglądarkę www i jest to wygodne i bezpieczne
    i reprezentują wielką korporację światową.

    I poza grupami usenetowymi są inne grupy i to działa od lat, od przejęcia DejaNews

    Arnold nie ma żadnych narzędzi do filtrowania spamu reklamowego, bo oni sa po prostu
    sprytniejsi, inteligentniejsi i płacą kasę za omijanie filtrów.

    Sam sprawdź Arnolda co potrafi zrobić z podanymi powyżej grupami
    i grupą
    https://groups.google.com/g/pl.soc.polityka

    Tam działa filtrowanie tajskiego spamu po systemie kodowania znaków

    Ale tutaj spam po angielsku i to filtrowanie już nie działa

    https://groups.google.com/g/sci.electronics.design

    Jeżeli potrafi oczyścić Google Groups ze spamu to go umówię z zarządem Google i
    znajdzie dobrą pracę

  • 84. Data: 2023-12-05 16:11:53
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    a a <m...@g...com> wrote:

    > Arnold nie ma żadnych narzędzi do filtrowania spamu reklamowego, bo oni
    > sa po prostu sprytniejsi, inteligentniejsi i płacą kasę za omijanie
    > filtrów.

    Tymczasem polityka u mnie:

    http://arnold.ziffel.one.pl/polityka.png

    Jest jakiś pojedynczy spam, ale nie ma tego tajskiego syfu.

    > Sam sprawdź Arnolda co potrafi zrobić z podanymi powyżej grupami
    > i grupą
    > https://groups.google.com/g/pl.soc.polityka

    Ostatnie logi z filtra antyspamowego, w formie obrazkowej (to tylko trzy
    ostatnie minuty, w momencie pisania tego postu):

    http://arnold.ziffel.one.pl/thai.png

    NoCeM-y generowane co 5 minut dla tajskiego spamu:

    http://arnold.ziffel.one.pl/thai-nocem.png

    I dla innego (inny = obecnie tylko Kindlowy).

    http://arnold.ziffel.one.pl/kindle-nocem.png

    Te spamy są usuwane z news.chmurka.net i serwerów, które korzystają z tych
    NoCeM-ów (nie wiem, które korzystają). Google nie korzysta.

    --
    Przychodzi chłopiec do lekarza. Z gabinetu dobiega głos:
    - Cztery lata Cię leczyłem na żółtaczkę a teraz mi mówisz, że jesteś

  • 85. Data: 2023-12-05 18:03:04
    Od: a a <m...@g...com>

    On Tuesday 5 December 2023 at 16:18:45 UTC+1, Arnold Ziffel wrote:

> [...]
    >
    > Te spamy są usuwane z news.chmurka.net i serwerów, które korzystają z tych
    > NoCeM-ów (nie wiem, które korzystają). Google nie korzysta.

    "
    http://arnold.ziffel.one.pl/polityka.png

    Tajki wyjechały,
    ale tam jest nadal 18 spamów

    SLOT
    ONLINE
    GAME

    A jak ustawisz filtry na słowa kluczowe w subject line
    to skleją subject line jako jeden wyraz, używając emoticony

    https://groups.google.com/g/sci.electronics.design

    i będziesz musiał parsować długie stringi

    Oni są inteligentni bo pracują za kasę
    i uczą się omijać filtry

    Google Groups już zablokowało roboty spamowe stosując Captcha
    i najważniejsze aby wycięły spamowe serwery usenetowe, nadsyłające spamowy feed
    i sytuacja powróci do normalności

    Google Groups ma 100 mln. użytkowników

    a serwery usenetowe to niszowa aktywność

  • 86. Data: 2023-12-05 22:05:05
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 05.12.2023 o 12:55, a a pisze:
    > Google Groups są czytane przez przeglądarkę www i jest to wygodne

    Kilka wiadomości przeczytać, to ok, ale więcej masakra.

    Robert

  • 87. Data: 2023-12-06 13:25:22
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    io <i...@o...pl.invalid> wrote:

    > Niby jak mam odfiltrować po języku?

    Po alfabecie bardzo prosto.

    https://en.wikipedia.org/wiki/Thai_(Unicode_block)

    Implementacja na chmurce:

    list = decode_header(tostr(hdr))

    if len(list) == 0:
    log("Passing, because list of tokens in header is zero. Header is: %s" %
    tostr(hdr))
    return False

    for token in list:
    if token[1] == None or token[1].lower() != "utf-8":
    continue

    h = token[0].decode("utf-8")
    for ch in h:
    if ord(ch) >= 0x0e00 and ord(ch) <= 0x0e7f:
    log("Header contains Thai characters")
    return True

    --
    Teściowa przyjeżdża w odwiedziny do zięcia i córki. Drzwi oteiera zięć:
    - O, mamusia! A mamusia na długo?

  • 88. Data: 2023-12-06 17:21:12
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

> [...]
    >
    > h = token[0].decode("utf-8")
    > for ch in h:
    > if ord(ch) >= 0x0e00 and ord(ch) <= 0x0e7f:

    Czyli nie po języku tylko po znakach. Jak to zrobić w czytniku?

  • 89. Data: 2023-12-06 18:10:04
    Od: a a <m...@g...com>

    On Wednesday 6 December 2023 at 13:32:15 UTC+1, Arnold Ziffel wrote:

> [...]
    >
    > h = token[0].decode("utf-8")
    > for ch in h:
    > if ord(ch) >= 0x0e00 and ord(ch) <= 0x0e7f:

    Biedne Tajki, tera będą musiały się promować w innym narzeczu

  • 90. Data: 2023-12-07 11:34:11
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    io <i...@o...pl.invalid> wrote:

    > Czyli nie po języku tylko po znakach. Jak to zrobić w czytniku?

    Nie wiem. Jakbym miał to zrobić w czytniku, którego używam (tin), to bym
    poczytał, a jakbym nic nie wyczytał, to bym edytował źródła (w tinie
    filtrowanie jest w pliku src/filter.c, funkcja filter_articles()).

    --
    Wpada Puchatek do sklepu i mówi: "poproszę pół kilo szynki".
    Sprzedawca zważył, zapakował i dał Puchatkowi.