eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmDPD, przeniesienie numerów z a2mobile i z OrangeRe: DPD, przeniesienie numerów z a2mobile i z Orange
  • Data: 2025-07-16 00:28:22
    Temat: Re: DPD, przeniesienie numerów z a2mobile i z Orange
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 14 lip 2025 o 21:16, Eneuel Leszek Ciszewski pisze:

    > ====================================================
    =======================
    > Dzień dobry,
    >
    > Działając w imieniu DPD Polska dziękujemy za przesłanie zgłoszenia,
    > ponieważ takie informacje pomagają nam korygować zachowania mające
    > negatywny wpływ na ocenę wizerunku DPD Polska.
    >
    > Chcielibyśmy uprzejmie przeprosić za niedogodności wynikające z opisanej
    > sytuacji. Dokładamy wszelkich starań, aby realizacja usług przebiegała w
    > sposób spełniający Państwa oczekiwania. Zapewniamy, że wyciągamy
    > wnioski, które pozwolą nam stale podnosić jakość świadczonych przez DPD
    > Polska usług. Raz jeszcze serdecznie przepraszamy za wszelkie
    > utrudnienia, które spotkały Państwa w procesie realizacji usługi.
    >
    > Pozostajemy w przekonaniu, że przyszłe doświadczenia związane z
    > korzystaniem z naszych usług, będą pozytywne.
    >
    > Informacji na temat przesyłek oraz zleceń udziela infolinia Contact
    > Center dostępna pod numerem (22) 577-55-55, 0- 801-400-373, bądź e-mail:
    > c...@d...com.pl. Reklamacje, skargi, uzupełnienia oraz odwołania należy
    > składać za pośrednictwem formularza na stronie www.dpd.com.pl
    >
    >
    > Z poważaniem,
    >
    > Anna Czyżewska
    >
    > Starszy Specjalista ds. Kontroli Jakości Obsługi Klienta
    >
    > ====================================================
    =======================

    Dotyczy: ZG/25/295196

    Działając w imieniu DPD Polska dziękujemy za przesłanie zgłoszenia,
    ponieważ takie informacje pomagają nam korygować zachowania mające
    negatywny wpływ na ocenę wizerunku DPD Polska. Pragniemy zapewnić,
    że w Spółce obowiązują procedury określające zasady postępowania,
    do których przestrzegania zobowiązany jest każdy pracownik.
    Informujemy, że o opisanym zdarzeniu zostali poinformowani
    bezpośredni przełożeni pracownika odpowiedzialnego za wykonanie
    usługi. Podjęto czynności wyjaśniające zgłoszone błędy. W przypadku
    potwierdzenia nieprawidłowości w postępowaniu pracownika zostaną
    wyciągnięte konsekwencje służbowe oraz zostanie przeprowadzona rozmowa
    dyscyplinarna. Zapewniamy, że analizujemy przyczyny tego zdarzenia oraz
    wyciągamy wnioski, które pozwolą nam stale podnosić jakość świadczonych
    przez DPD Polska usług. Pozostajemy w przekonaniu, że przyszłe
    doświadczenia związane z korzystaniem z naszych usług, będą pozytywne.

    Z poważaniem
    Michał Nowak
    Specjalista ds. Kontroli Jakości Obsługi Klienta

    ====================================================
    =======================

    --
    `_._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    (,-.`._,'( |\`-/| '.'O`-,` .,; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
    `-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'.`\.'.' '~'~'~'~'~'~'~'~' o.`.,t
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.p \; https://www.eneuel.ct8.pl \|/..s

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: