-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.nask.pl!new
s.nask.org.pl!newsfeed00.sul.t-online.de!t-online.de!border3.nntp.dca.giganews.
com!border1.nntp.dca.giganews.com!border2.nntp.dca.giganews.com!nntp.giganews.c
om!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.
news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-f
or-mail
Date: Mon, 29 Nov 2010 22:42:03 +0100
From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.12) Gecko/20101027
Thunderbird/3.1.6
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Da się sprawdzić, że faktycznie wymieniono rozrząd, sprzęgło i
kołodwumasowe?
References: <ictqhg$cio$1@news.dialog.net.pl> <ictv60$hek$1@newsread1.aster.pl>
<icvgct$82p$1@news.dialog.net.pl> <icvmmu$a6p$1@inews.gazeta.pl>
In-Reply-To: <icvmmu$a6p$1@inews.gazeta.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 21
Message-ID: <4cf41e2d$0$27028$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.23.196.172
X-Trace: 1291066925 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 27028 83.23.196.172:56030
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2329596
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2010-11-29 09:02, bratPit[pr] pisze:
>>>> Mam upatrzony samochód Opel Vectra 2004 diesel 1,9 CDTI. Właściciel
>>>> twierdzi, że wymienił w tym roku rozrząd, koło dwumasowe i sprzęgło.
>>>> Ten remont to podobno koszt 6000 zł. Czy jak pojadę na warsztat
>>>> łatwo będzie
>>>
>>> popros o f-vat z naprawy
>>
>> to by wyjaśniło sprawę, ale gościu twierdzi, że nie brał faktur, żeby
>> nie płacić VAT i tu zaczynają się rodzić moje podejrzenia
>
> i słusznie, faktycznie trzeba to sprawdzić,
> o ile wymianę napędu rozrządu idzie dość łatwo zweryfikować przez
> odkręcenie obudowy o tyle sprzęgło i dwumasę trzeba zdejmować skrzynię a
> to już trochę kosztów,
Żeby zobaczyć grubość tarczy powinno wystarczyć samo odkręcenie śrub i
lekkie odsunięcie obudowy na skręconych kołach.
To będzie znacznie mniejsza robota niż demontaż skrzyni.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Spalinowa trauma
- Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- [UOKiK] Jeronimo Martins, właścicielowi sieci Biedronka, [przedstawił zarzut] udział[u] w zmowie z 32 firmami transportowymi.
- Re: Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- Re: Rz?Âd ZAKAZUJE magazyn?Â?w energii ?!! Nowe prawo od 14 lipca to SZOK! ??Â
- dlaczego gadacie z tym debilem
- Kolega Mastera z Konfy, a jakże :D
- Re: 3 km zasięgu w 5 minut? Chińczycy zapowiedzieli ewolucję
- Reklama: "Oferujemy samochód bez konieczności ładowania"
- Elektromobilność lewel haj.
- Kolejna ofiara elektryczności
- mija rok jeżdzenia po lewej
- Elektryki jednak są NIEBEZPIECZNE
Najnowsze wątki
- 2025-07-23 Gdańsk => Programista Delphi <=
- 2025-07-23 Gdańsk => Programista Mainframe (z/OS, Assembler) <=
- 2025-07-23 Warszawa => Starszy inżynier DevOps (AWS) <=
- 2025-07-23 Gdańsk => Mainframe (z/OS, Assembler) Developer <=
- 2025-07-23 Kraków => Senior Fullstack Engineer (Low-Code Platform) <=
- 2025-07-23 Wrocław => Senior Key Account Manager IT <=
- 2025-07-23 Trójmiasto => Head of Social Media <=
- 2025-07-23 Rzeszów => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-07-23 Lublin => ERP Implementation Consultant (AP Module) <=
- 2025-07-23 Środa Wielkopolska => SAP FI/CO Internal Consultant <=
- 2025-07-23 Warszawa => Inżynier oprogramowania .Net <=
- 2025-07-23 Kraków => Kotlin Developer <=
- 2025-07-23 Żerniki => Dyspozytor Międzynarodowy <=
- 2025-07-23 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-07-23 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy (systemy controlingowe) <=