  • Data: 2010-04-12 20:49:42
    Temat: Re: Dekodery UPC/Multimedia i NTSC
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Łukasz Ledóchowski" <l...@t...pl> napisał w wiadomości news:

    > To jeszcze jedno pytanie. W instrukcji mojego telewizora jest napisane,
    > że przyjmuje obraz 1080 przy odświeżaniu 60Hz. Czy z dekodera nie
    > wychodzi obraz o częstotliwości 50Hz? Czy to nie będzie problemem?
    > Telewizory sprzedawane w Polsce mają w instrukcji 50/60Hz.

    http://www.hdtv.com.pl/forum/sprzet/37289-cyfra-w-hd
    -jaki-dekoder-5.html

    "Tydzień temu kupiłem Fergusona Ariva Combo HD. I jestem bardzo zadowolony.
    Cyfra chodzi dobrze. Podłączyłem pod usb dysk twardy i z przyjemnością
    nagrywam kanały hd, nie będąc zmuszonym do oglądania o wyznaczonej porze.
    Żadnej utraty jakości, płynne odtwarzanie. Początkowo zacinał co prawda
    obraz, jakby była co 2 klatka, ale okazało się, że to kwestia
    kompatybilności z telewizorem i pomogło przełączenie wyjścia sygnału z 1080i
    60 hz na 1080i 50 hz. Łatwa aktualizacia firmware, łatwe wgranie listy
    kanałów. No i ma tuner naziemnej dvb-t (jeszcze nie podłączyłem anteny, choć
    jestem w W-wie). Za 800 zł to naprawdę dużo."

    Wniosek więc taki że Ferguson Ariva ma tryb 1080i 60 Hz.