  • Data: 2009-06-24 20:00:30
    Temat: Re: Dla kogo sa jezyki programowania?
    Od: Jacek Czerwinski <...@...z.pl> szukaj wiadomości tego autora

    m...@g...pl pisze:
    > Czesc. Mam pytanie, jak w temacie: dla kogo sa jezyki programowania? Juz
    > wyjasniam, co rozumiem przez to pytanie. Kiedys mialem stycznosc z roznymi
    > jezykami programowania, m.in. Turbo Pascal, Delphi, C++, troszke Visual Basic.

    Zdecydowanie języki sa zróżnicowane co do docelowego użytkownika. Inny
    będzie dla kogoś, kto troche Offisy chce sobie zuatomatyzować, inny dla
    'hackera' programującego niskopoziomowo urządzenia, inny dla zespołowej
    produkcji programowania w korporacjach, inny dla profesjonalisty z innej
    branży, który che sobie przetwarzać swoje branżowe dane.

    Startując w języku nieoptymalnie dobranym (bo kolega powiedział) trafia
    się na problemy i można się zniechęcić.