  • 101. Data: 2024-05-04 22:24:56
    Temat: Re: Dlaczego energia elektryczna jest droga i cały czas drożeje
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 03.05.2024 o 15:26, Włodzimierz Wojtiuk pisze:

    > Cieszysz się, że moim kosztem (na te przywileje zrzucam się w podatkach)
    > będziesz miał taniej i wygodniej.
    >
    > Wiesz jak to (taki syatem) nazywali starzy komuniści?

    Jednego smroda mniej to dla wszystkich lepiej.

  • 102. Data: 2024-05-04 22:29:09
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 03.05.2024 o 17:32, Shrek pisze:

    > W końcu się zdecydujecie czy elektryki są tańsze i lepsze,

    No przecież kupiłem i jeżdżę.

    > czy droższe i
    > gorsze ale za to mniej CO2 emitują

    Czym miałyby emitować?

    > (co w przypadku polskich węglowozów
    > jest tak śedenio prawdą).

    A nic mi nie wiadomo by mój elektryk był na węgiel. Jak ktoś tak prąd
    produkuje no to produkuje. Więcej prądu zużywam na grzanie wody.

  • 103. Data: 2024-05-04 22:33:03
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 03.05.2024 o 18:38, Włodzimierz Wojtiuk pisze:

    > Czy etycznym jest bym dopłacał do bogatszych
    > ode mnie?

    A czy etycznym jest byś swój smród zostawiał w tyle a nie kierował do
    kabiny?

    > (nie dość że ktoś ma wiecej kasy, to za moje dostaje jeszcze przywileje
    > dodatkowe - bus pasy,

    On dokłada się do dbanie o powietrze a Ty masz to w 4 literach, że ktoś
    nie chce wąchać twojego smrodu.

    > może jeszcze niech parkuja na miejscach dla
    > niepełnosprawnych, to ma pewien sens :-/ )

    Oj oj, przemyśl co piszesz.

  • 104. Data: 2024-05-04 22:36:14
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 04.05.2024 o 14:48, Włodzimierz Wojtiuk pisze:

    > PLONK!

    Pozwolisz mu pisać co chce?

  • 105. Data: 2024-05-04 22:37:27
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 02.05.2024 o 22:45, Shrek pisze:

    > Na stacji?

    Tam, gdzie tankuję.

    > Emitują. Akurat NOx emitują znacząco mniej ale emitują. Z tym że one w
    > założeniu CO2 miały nie emitować:P

    No i nie emitują.

  • 106. Data: 2024-05-04 22:40:53
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 02.05.2024 o 22:42, Shrek pisze:

    > Ale tak jest od dekad.

    > Bo nie są.

    Jakim więc cudem instalacje fotowoltaiczne zwracają się a paliwo
    tankowane na stacji nie?

  • 107. Data: 2024-05-04 22:42:36
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

  • 108. Data: 2024-05-04 22:43:20
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 04.05.2024 o 14:15, Marek pisze:

    > Jasne. To samo mówiono o komputerach (np. PC) pod koniec lat 80 gdy
    > komputeryzacja zaczęła się rozpędzać. W ówczesnych przewidywaniach (za
    > kilka lat)miały być powszechne i dostępne  za grosze. Nigdy tak się nie
    > stało. Nie jest to w interesie żadnego producenta by były tanie.

    Jak w latarce masz komputer (specjalizowany) to jest za grosze czy nie?

  • 109. Data: 2024-05-04 22:45:56
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 03.05.2024 o 12:31, Shrek pisze:

    > Nie ma magazynu tylko pasożytuje na systemie energetycznym na starych
    > zasadach.

    Pasożytuje bo płaci mniej niż Ty?

  • 110. Data: 2024-05-04 22:46:10
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 03.05.2024 o 09:11, Janusz pisze:

    > Właśnie takowej udzieliłeś.

    Nie sądzę.