-
Data: 2012-08-17 12:53:37
Temat: Re: Do wszystkich zapier... do przemy?lenia i zastosowania :)
Od: dddddd <d...@k...oplk> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]W dniu 2012-08-17 11:02, J.F pisze:
> Użytkownik "dddddd" napisał w wiadomości grup
> dyskusyjnych:k0krnh$kna$...@i...gazeta.pl...
> W dniu 2012-08-17 08:49, Mirek Ptak pisze:
>> Dnia 2012-08-16 19:38, *J.F.* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
>> odpisać:
>>>> Srednia predkosc 160 i srednie spalanie 12/100km wygladaja mi dosc
>>>> rozsadnie, jak ktos ma czym pojechac i normalnie pedal gazu wciska:-)
>>
>>> Nie bardzo potrafię uwierzyć.
>>> Faktem jest, że ja jechałem zapewne w trochę większym tłoku i kilka razy
>>> musiałem hamulca używać, ale jadąc 200-220 osiągnąłem średnią 135 km/h
>>> przy spalaniu 11 l/100km.
>>> Zamknąć się w 12 l/100km przy średniej 160 km/h było by możliwe moim
>>> zdaniem przy jeździe do około 170-180 - raczej nie szybciej.
>
> O ten litr czy dwa spieral sie nie bede, bo to woda na moj mlyn - coraz
> czesciej trzeba tankowac :-)
>
>> 12l/100 podałem przy silniku 3.0, przy czym to raczej orientacyjnie -
>> mam dyfer z automatu a co za tym idzie Vmax to 200km/h i spalanie przy
>> tym większe. Za to predkość średnią na odcinku Chojnów-Kąty
>> Wrocławskie osiągnąłem 160km/h przy gazie non stop w podłodze w
>> silniku 2.0 - a tam wiele więcej niż 200km/h nie polecisz; praktycznie
>> bez zwalniania i liczone tylko na autostradzie. No i ten silnik nie
>> chce mi wziąć więcej niż 10/100, nawet lecąc non stop 200 (przy czym
>> ja raczej nie hamuję, w większości po prostu puszczam gaz, pewnie przy
>> nerwowym dojeżdżaniu do kogoś i po hamulcach to ze 20 mógłby wziąć)
>
> Predkosciomierz sobie napraw i wlacz log w GPS, to sie okaze jak to bylo
> z tym "non stop 200" :-)
>
> Warunki pomiaru sa kiepsko okreslone - jeden moze trafic na pusta
> autostrade i wyciagnac srednia 160 nie przekraczajac 170, inny trafi
> wiekszy ruch, i przy nadrabianiu strat wskazowka 200 przekroczac bedzie.
>
> Ja tam z praktyki wiem ze jak raz pojechalem spokojnie, bez gwaltownych
> przyspieszen, z prawie stala predkoscia, to skonczylo sie cos 16/100.
> Przy sredniej cos 165. Ale ruch byl maly, a silnik nie byl oszczedny :-)
>
mi nigdy się nie udało zrobić średniej powyżej 160km/h autem które
wyciąga 200 i w odczuciach była to jazda non-stop 200, w praktyce
praktycznie pusty lewy pas i naprawdę może 2-3 razy zwolniłem do ~130
--
Pozdrawiam
Lukasz
Następne wpisy z tego wątku
- 17.08.12 13:03 J.F
Najnowsze wątki z tej grupy
- Spalinowa trauma
- Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- [UOKiK] Jeronimo Martins, właścicielowi sieci Biedronka, [przedstawił zarzut] udział[u] w zmowie z 32 firmami transportowymi.
- Re: Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- Re: Rz?Âd ZAKAZUJE magazyn?Â?w energii ?!! Nowe prawo od 14 lipca to SZOK! ??Â
- dlaczego gadacie z tym debilem
- Kolega Mastera z Konfy, a jakże :D
- Re: 3 km zasięgu w 5 minut? Chińczycy zapowiedzieli ewolucję
- Reklama: "Oferujemy samochód bez konieczności ładowania"
- Elektromobilność lewel haj.
- Kolejna ofiara elektryczności
- mija rok jeżdzenia po lewej
- Elektryki jednak są NIEBEZPIECZNE
Najnowsze wątki
- 2025-07-18 Warszawa => Technik IT - Konfiguracja i Wsparcie Sprzętowe <=
- 2025-07-18 Warszawa => Specjalista ds. Sprzętu IT i Wsparcia Technicznego <=
- 2025-07-18 Białystok => Kotlin Developer <=
- 2025-07-18 Warszawa => Sales Director (Cloud solutions) <=
- 2025-07-18 Spalinowa trauma
- 2025-07-18 Polska => Senior Key Account Manager <=
- 2025-07-18 Białystok => Programista Kotlin <=
- 2025-07-18 Szczecin => Key Account Manager IT <=
- 2025-07-18 Łódź => Programista Mainframe (z/OS, Assembler) <=
- 2025-07-18 Łódź => Mainframe (z/OS, Assembler) Developer <=
- 2025-07-18 Lublin => Delphi Programmer <=
- 2025-07-18 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-07-17 Grok zaczął nadużywać wulgaryzmów i wprost obrażać niektóre znane osoby
- 2025-07-17 Andrzej Duda ułaskawił Roberta Bąkiewicza od zarzutu zapchnięcia ze schodów aktywistki Babci Kasi
- 2025-07-17 Policjanci katowali niewinnego człowieka, ale są niewinni