  • Data: 2009-04-28 14:10:19
    Temat: Re: Domena i strona www
    Od: Grzegorz Staniak <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 28.04.2009, Adam <a...@p...com> wroted:

    > zastanawiam sie nad wykupieniem domeny oraz hostingu w jednej z firm
    > (jeszcze nie wiem w jakiej). Chcialbym zeby na stronie byla mozliwosc
    > rejestracji uzytkownikow, uruchomienia forum, dodawania ogloszen itp...
    > Oczywiscie zakladam skorzystanie z jakiegos gotowego cmsa typu joomla lub
    > mambo. I teraz pytanie, co wybrac zeby takie rzeczy byly dostepne.

    No dobra, tradycyjnie powazelinuję OVH: kupujesz hosting z domeną za
    70 zł rocznie, dostajesz 600 MB dysku, 20 GB miesięcznego transferu,
    5 kont email i jakieś tam dodatkowe możliwości, w tym -- uczciwie
    trzeba przyznać, że dopiero w trakcie wdrażania -- jednym kliknięciem
    instalowane CMSy, fora, galerie itp. Masz dostęp do "instalacji modułów",
    takich jak dotclear, WordPress, drupal, SPIP, Joomla, oscommerce, phpBB,
    gallery2, Coppermine, w planach następne. Bardzo wygodna rzecz.

    Na wszelki wypadek disclaimer: nie jestem z nimi w żaden sposób
    związany i niczego nie biorę za chwalenie ich na newsach, jestem
    po prostu zadowolonym klientem.

    GS
    --
    Grzegorz Staniak <gstaniak _at_ wp [dot] pl>
    Nocturnal Infiltration and Accurate Killing