  • 11. Data: 2010-11-11 12:27:35
    Temat: Re: Dotykowce to dla większości idiotyzm
    Od: "kamtzu" <k...@t...usunTo.pl>

    Użytkownik "Piotr M" <x...@x...xx> napisał w wiadomości
    news:ibgmr7$cm7$1@mx1.internetia.pl...
    >A idiotyzm ten zawdzięczamy marketingu.

    Ja tez sprobowalem. Lubie nowinki no i skoro wszyscy uzywaja to nie moglo
    byc takie zle. 3 miesiace wytrzymalem i sie pozbylem :) Denerwowalo mnie
    przede wszystkim to ze do obslugi trzeba uzywac dwoch rak i mocno skupiac.
    Dodatkowo strsznie wolno reagowal ale to juz byla wina symbiana. Na
    tradycyjnej klawiaturze napisze smsa nawet majac reke i telefon w kieszeni
    :)

  • 12. Data: 2010-11-11 12:31:57
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Piotr M" napisał:

    > Ale kiedy poważna osoba w obszarze zawodowym smyra powoli
    > i nieudacznie palcem aby coś znaleźć i zrobić, jest już komiczne.

    Jak ktoś nie zna dobrze środowiska, w którym ma coś zrobić, to będzie się
    tak samo mordował latając nerwowo kursorami po menu, jak teraz smyrając po
    nim paluchem.

    > Kiedy towarzyska grupa ludzi musi przystanąć i poczekać aż ktoś coś
    > wykona w telefonie, jest idiotyczne.

    A tu to jest akurat kwestia kultury osobistej. Niestety, niektórzy tak mają,
    że wyciągnięcie komórki automagicznie powoduje opadnięcie klapek na oczy i
    mózg, nie liczy się wtedy otoczenie, w jego matrixie istnieje tylko On i
    Jego Komórka.

    JoteR

  • 13. Data: 2010-11-11 12:49:29
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-11-11 12:49, JoteR pisze:
    > akurat za dwa miesiące kończy mi się cyrograf w Play

    Doradź mi, póki jeszcze dla mnie nie za późno.
    Czy opłaca się przejść z Orange do Play'a? Na abonament- tak do 40 zł.
    Jaki masz anonament?

    --
    animka

  • 14. Data: 2010-11-11 13:28:09
    Od: wuwuzela <w...@a...pl>

    Użytkownik kamtzu napisał:
    > UĹźytkownik "Piotr M" <x...@x...xx> napisaĹ? w wiadomoĹ?ci
    >
    > Ja tez sprobowalem. Lubie nowinki no i skoro wszyscy uzywaja to nie
    > moglo byc takie zle. 3 miesiace wytrzymalem i sie pozbylem :)

    to tak jak ja. PAtrzenie na ekran gdzie kliknac jest brz sensu. A do
    tego - chcesz przetrzec ekranik a tu c sie cos wlacza... ;)

  • 15. Data: 2010-11-11 14:00:02
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "animka" napisała:

    > Doradź mi, póki jeszcze dla mnie nie za późno.

    Nigdy nie jest za późno ;-). Zresztą na podjęcie decyzji masz jeszcze parę
    miesięcy, a po świętach oferty pewnie i tak się zmienią, być może taryfy
    również.

    > Czy opłaca się przejść z Orange do Play'a?

    To zależy od Twojego profilu dzwonienia - ile minut miesięcznie wydzwaniasz
    i do jakich sieci. Tu nie ma dobrych uniwersalnych rad, każdy sam musi się
    policzyć.

    > Na abonament- tak do 40 zł.

    Nie ma w tej chwili takiego abonamentu, w tych okolicach jest LongPlay 29 i
    49 zł. W tym niższym nie wyrwiesz sensownego aparatu "za złotówkie", chyba
    że z cyrografem na 3 lata, a to już bez sensu.
    OnePlay PRO 40 już chyba nie jest dostępny.

    > Jaki masz anonament?

    OnePlay 65, jak podpisywałem cyrograf akurat była promocja "wyższy abonament
    w cenie niższego", czyli płacę po 5 dych miesięcznie, za to za aparat mi
    policzyli tak, jakbym płacił 65 zł. miesięcznie ;-) Ta promocja pojawiła się
    tuż po Nowym Roku i była parokrotnie powtarzana, tak więc może warto
    poczekać?

    JoteR

  • 16. Data: 2010-11-11 14:19:56
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2010-11-11 15:00, JoteR wrote:

    > Nigdy nie jest za późno ;-). Zresztą na podjęcie decyzji masz jeszcze
    > parę miesięcy, a po świętach oferty pewnie i tak się zmienią, być może
    > taryfy również.

    Jesli orange zrezygnuje z promocji 1000minut za 10zl to im podziekuje
    i przejde do Play. Zreszta nawet z tymi minutami jest tak sobie, bo
    jesli podzieli sie 50zl na 3 mies i w kazdym miesiacu doda 20zl za dwa
    doladaowania 1000min to wychodzi drozej niz 240 min w Playu do
    wszystkich sieci. Bralbym abonament bez telefonu, wtedy abonament jest
    nizszy o polowe i umowa na rok.

  • 17. Data: 2010-11-11 14:59:44
    Od: Kotlet <K...@n...eu>

    W dniu 2010-11-11 03:11, Piotr M pisze:
    > Witam.
    >
    > Nie po raz pierwszy spotykam się z wydarzeniem, co ktoś chce coś szybko
    > zrobić, a bawi się dotykowcem i wygląda to tak nieudacznie że śmiech
    > ogarnia.
    >
    > To ja pytam, po co to jest? Ja wim. Dla kasy. Kogo?

    nie dla idiotów
    http://program.do.prowadzenia.ksiegi.dumpingowiec.pl
    /
    http://program.ryczalt.ewidencjonowany.dumpingowiec.
    pl/

  • 18. Data: 2010-11-11 15:10:43
    Od: z <z...@g...pl>

    atm pisze:

    > Wiele osob nie radzi sobie rowniez z tradycyjnymi komorkami a napisanie
    > smsa to rzecz nie do przeskoczenia.

    Dokładnie. Mi się na dotykowcu o wiele lepiej pisało, przeglądało,
    wybierało i oglądało. Wygodniej i szybciej. A był to dość stary LG.
    Używam zwykłego telefonu bo LG KU990 robi gorsze fotki niż SEK800
    Niestety :-(

    PS. Przy dotykowcu bardzo ważna jest "gumowa" obudowa. Bez tego ani rusz.

  • 19. Data: 2010-11-11 15:15:34
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-11-11 15:00, JoteR pisze:

    > Nigdy nie jest za późno ;-). Zresztą na podjęcie decyzji masz jeszcze parę
    > miesięcy, a po świętach oferty pewnie i tak się zmienią, być może taryfy
    > również.

    Żeby to człowiek wiedział, czy taryfy będą niższe czy wyższe :-(
    Vat to jest mało istotny,

> [...]
    > że z cyrografem na 3 lata, a to już bez sensu.
    > OnePlay PRO 40 już chyba nie jest dostępny.

    Przeglądałam już dzisiaj strony Play'a i telefony.
    Telefony są tam drogie jak ciort i bardzo mały wybór.
    Opłacałoby się przejść do Play'a ale już z telefonem.

> [...]
    > policzyli tak, jakbym płacił 65 zł. miesięcznie ;-) Ta promocja pojawiła się
    > tuż po Nowym Roku i była parokrotnie powtarzana, tak więc może warto

    Przejdę się jutro do salonu Play'a w SBMail i może co nieco obadam,
    popytam jeszcze.
    Ten telefon (LG), który jest w Orange za złotówkę kosztuje w Play'u
    ponad 300 zł
    Dzięki :-)

    --
    animka

  • 20. Data: 2010-11-11 15:19:01
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-11-11 15:19, atm pisze:
> [...]
    > doladaowania 1000min to wychodzi drozej niz 240 min w Playu do
    > wszystkich sieci. Bralbym abonament bez telefonu, wtedy abonament jest

    OK. Jeszcze przemyślę za i przeciw.
    Dzięki :-)

    --
    animka