  • Data: 2009-03-15 23:15:42
    Temat: Re: Drukarka atramentowa z łatwym napełnianiem czarnego tuszu
    Od: Padre <P...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

    > A ja wyczytałem na Ceneo, że ponoć za nieoryginalnego tusza się traci
    > gwarancje?

    Gwarancje może tak bo jest dobrowolna ale odpowiedzialności sprzedawcy
    za towar nie bo ta jest obligatoryjna :) Musieli by Ci udowodnić że
    przyczyną uszkodzenia jest zły tusz.

    Kiedyś oddałem drukarkę do serwisu gwarancyjnego bez kartridży, najpierw
    próbowali mnie przekonać żebym najpierw je sobie kupił bo nie będa jak
    mieli sprawdzić po naprawie, potem po naprawie próbowali mnie obciążyć
    za nie rachunkiem. Po krótkiej rozmowie na temat UOKiK odebrałem
    naprawioną drukarkę.