  • 1. Data: 2009-03-11 22:41:11
    Temat: Re: Drukarka atramentowa z łatwym napełnianiem czarnego tuszu
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Padre pisze:

    > Dobrym wyborem jest Brother DCP-145C co prawda ma skaner więc jest
    > trochę większa ale kosztuje poniżej 250zł i ma 4 oddzielne tusze do
    > łatwego napełniania (same zbiorniczki z gąbką) albo zamienniki za grosze.

    Maksymalny poziom dźwiękowy: 50 dB(A) - to głośno czy cicho?
    Poza tym bardzo ciężka: 7,1 kg.

    --
    animka

  • 2. Data: 2009-03-12 19:13:54
    Od: maxknowledge <m...@g...com>

    Witam,

    czytałem grupę i nie znalazłem nic aktualnego w wątkach tego typu. Jak
    wygląda sytuacja z drukarkami atramentowymi, które są tanie w
    eksploatacji ( dla druku w wyłącznie czarno białym tekscie)?

    1. Zależy mi na tym, aby kupić drukarkę, którą będę mógł tanio
    regenerować (jeśli bez zabezpieczeń ciśnieniowych to nawet sam)
    2. Laserowa odpada, bo ciągnie prąd i jest niezdrowa.
    3. Już mam w domu dobrą drukarkę atramentową i nie potrzebnie mi jest
    przepłacać - potrzebuję drukarki na studia, więc to będzie moja 2ga i
    nie chcę nawet wykładać jednorazowo za dobrą drukarkę dużo keszu a
    tanio drukować, ale kupić drukarkę w niskiej cenie, tanią w eksp. w
    umiarkowanej jakości druku.

    Dużą zaletą byłaby możliwość zakupu ze złączem USB, podłącze laptopa.

    Jestem we Wrocławiu, więc całkiem możliwe że kupię to gdzieś w sklepie
    albo na Allegro...

    Co podrzucicie? Pewnie HP, ale jaki model... w Saturnie był za 150zł,
    ale nie rozglądałem się za tuszami zamiennikami.

  • 3. Data: 2009-03-12 21:41:55
    Od: Padre <P...@n...net>

  • 4. Data: 2009-03-12 22:56:04
    Od: "MC" <m...@g...pl>

    Użytkownik "animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości

    > Maksymalny poziom dźwiękowy: 50 dB(A) - to głośno czy cicho?

    Średnio.

    > Poza tym bardzo ciężka: 7,1 kg.

    To nie jest model przenośny.

  • 5. Data: 2009-03-13 21:43:50
    Od: Borneq <a...@g...com>

    On 12 Mar, 20:13, maxknowledge <m...@g...com> wrote:
    > 2. Laserowa odpada, bo ciągnie prąd i jest niezdrowa.

    Niezdrowa? Nie słyszałem wcześniej o tym?

  • 6. Data: 2009-03-13 21:58:15
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Borneq"
    >Niezdrowa? Nie słyszałem wcześniej o tym?

    http://en.wikipedia.org/wiki/Laser_printer#Safety_ha
    zards.2C_health_risks.2C_and_precautions>

    --
    \.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\ 1*2*3*3*37 - the prime factorization of the
    .\....@e...eu.org.\.\. number of the beast

  • 7. Data: 2009-03-13 23:15:55
    Od: Yakhub <y...@g...pl>

    W liście datowanym 13 marca 2009 (22:43:50) napisano:

    > Niezdrowa? Nie słyszałem wcześniej o tym?

    A zapachu topionego tonera nigdy nie czułeś?

    Inna sprawa, że jeżeli nie zamierzasz drukować przez 8 godzin dziennie
    dzień w dzień, to ja bym sie tym nie przejmował...

    Yakhub
    Nie pisz do mnie na ten adres.

  • 8. Data: 2009-03-14 15:48:30
    Od: maxknowledge <m...@g...com>

    A co myślicie o drukarce Canon MP140, znalazłem taką za 159zł i
    słyszałem o tym, że można kupić do niej tani tusz, hm?

  • 9. Data: 2009-03-14 16:15:15
    Od: maxknowledge <m...@g...com>

    A co uważacie o Canonie MP140? Dałbym radę sam go zregenerować? Czy
    rzeczywiście dam radę drukować na takim kadridżu bez monitu stanu
    napełnienia?

  • 10. Data: 2009-03-14 16:52:52
    Od: babmar <b...@t...net.pl>

    maxknowledge pisze:
    > A co myślicie o drukarce Canon MP140, znalazłem taką za 159zł i
    > słyszałem o tym, że można kupić do niej tani tusz, hm?
    sam tusz jest niedrogi ;)
    ale kartridż niestety już nie (ok 80-90 PLN za czarny i coś koło tego za
    kolor), jakość i szybkość wydruku taka sobie (gorsza od HP PSC 1510
    ),głośność nie do przyjęcia.
    Taka jest moja opinia o tej drukarce (sprawdzone osobiście).
    Według mnie nie warto jej kupować, ale jest to moje zdanie,
    pzdr
    babel