  • Data: 2009-11-25 10:22:52
    Temat: Re: Drukowane płytki prototypowe ?
    Od: Mario <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Kmicic pisze:

    > (1)(2)(3) to faktycznie pewnie będzie najtrudniej znaleźć. W wiekszości
    > (płytki prototypowe) a więc do testów projektów wystarcza 2 stronna z
    > metalizacją i takich rozwiązań szukam i zapewne szukają inni działający
    > amatorsko lub jako małe firmy.
    >
    > Myślę że firma która by to robiła w sposób zautomatyzowany na podstawie
    > projektu przygotowanego przez klienta i na jego odpowiedzialność,
    > całkiem nieźle mogła by sobie poczynać w dzisiejszych czasach nawet na
    > rynku europejskim.
    > Klient brałby na siebie cały proces przygotowania i przekazywał przez
> [...]

    Zaraz przyjdzie jakiś troll ze smerfowego lasu i Ci napisze, że to jest
    zasranym obowiązkiem każdej płytkarni. Nie tylko pdf ale i jpg, bmp i
    tiff. Niektóre firmy mają własne narzędzia/sposoby do konwersji na
    gerbera i do wyciągnięcia z rysunku współrzędnych owiertu. Może być
    jednak problem z określeniem na podstawie rysunku średnic otworów jeśli
    masz w projekcie kilka średnic. Najlepiej wyślij maila to kilku
    rozważanych przez Ciebie firm.
    Ale skąd ten format pdf. Jak masz rysować w jakimś programie graficznym
    to równie dobrze możesz użyć darmowy program do pcb. Płytkarnie
    przyjmują gerbera oraz pliki projektu pcb z podstawowych programów typu
    PCB CAD.

    MD