  • 11. Data: 2014-03-24 10:51:44
    Temat: Re: Duży laptop - im większy tym lepiej
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 23 Mar 2014 21:45:05 +0100, BQB napisał(a):

    > Tego nie wiedziałem, ale na rynku polskim?

    Nie mam pojecia. Znajomy ma sluzbowego chyba HP z 19" ekranem.

    Na Allegro jest jakis Acer z takim samym. Malo, ale w przyrodzie wystepuja
    ;)

    --
    Maciek

    Od kolijevke, pa do groba,
    za ispiranje mozga je doba

  • 12. Data: 2014-03-24 14:10:07
    Od: Zakonspirowany <x...@g...com>

    W dniu 23-03-2014 20:33, Latet pisze:
    > OK, no to może polećcie jakiegoś konkretnego dużego laptopa z
    > odpowiednio SŁABĄ grafiką. Zapomnijcie, że wspomniałem o grach.

    Wpisałem AIO i pierwsze z brzegu 18,5" łatwe w transporcie:
    http://allegro.pl/lenovo-aio-62z-rf6bnpb-core-i3-win
    dows-7-pro-3l-gw-i4046762157.html

    --
    ?(??_?)? ? ???

  • 13. Data: 2014-03-24 14:14:25
    Od: Tasiorsa <t...@p...fm>

    W dniu 2014-03-23 20:33, Latet pisze:
    > OK, no to może polećcie jakiegoś konkretnego dużego laptopa z
    > odpowiednio SŁABĄ grafiką. Zapomnijcie, że wspomniałem o grach.
    Ja bym to kupil http://is.gd/VF8KSO

    Krzysiek

  • 14. Data: 2014-03-24 14:18:58
    Od: Tasiorsa <t...@p...fm>

> [...]
    > OK, no to może polećcie jakiegoś konkretnego dużego laptopa z
    > odpowiednio SŁABĄ grafiką. Zapomnijcie, że wspomniałem o grach.
    Moze taki http://is.gd/XCmJOj

    Krzysiek

  • 15. Data: 2014-03-25 09:56:56
    Od: "Latet" <l...@l...pl>

    > Moze taki http://is.gd/XCmJOj

    Dzięki, właśnie w takim kierunku zmierzam - duże i aluminiowe.
    Wstępnie sobie (oglądając wiele w markecie) upatrzyłem ten:
    http://allegro.pl/laptop-lenovo-z710-i5-8gb-1tb-8ssh
    d-gt745-2gb-win8-i4068350119.html

    Pozdrawiam,
    latet

  • 16. Data: 2014-03-25 12:21:04
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    Użytkownik "Latet" napisał w wiadomości grup

> [...]

    >Dzięki, właśnie w takim kierunku zmierzam - duże i aluminiowe.
    >Wstępnie sobie (oglądając wiele w markecie) upatrzyłem ten:

    Hmm, dlaczego tylko rok gwarancji?

  • 17. Data: 2014-03-25 15:10:07
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2014-03-25 12:21, Santana pisze:

    hd-gt745-2gb-win8-i4068350119.html>

    > Hmm, dlaczego tylko rok gwarancji?

    Pewnie rok już postał w magazynie. Takie nim było zainteresowanie ;)

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 18. Data: 2014-03-25 16:36:14
    Od: Tasiorsa <t...@p...fm>

    W dniu 2014-03-25 09:56, Latet pisze:

    > Dzięki, właśnie w takim kierunku zmierzam - duże i aluminiowe.
    > Wstępnie sobie (oglądając wiele w markecie) upatrzyłem ten:
    > http://allegro.pl/laptop-lenovo-z710-i5-8gb-1tb-8ssh
    d-gt745-2gb-win8-i4068350119.html
    Wolalbym ''moj''. Błyszcząca matryca to porażka :)
    Krzysiek

  • 19. Data: 2014-03-26 21:43:32
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2014-03-25 15:10, Krystek pisze:

    > Pewnie rok już postał w magazynie. Takie nim było zainteresowanie ;)

    A może przyczynił się do tego jeszcze serwis autoryzowany Lenovo?

    http://forumprawne.org/prawa-konsumenta/93627-serwis
    -lenovo-uszkodzenia-mechaniczne.html

    W każdym razie po lekturze zastanowił bym się nad zakupem czegokolwiek
    tej firmy w Polsce.
    Choć sam kupiłem już też Lenovo, niestety po fakcie. Ale po 2 latach
    SMART dysku 80 godzin pracy pokazuje, więc przy takim używaniu podziała
    z 10 lat ;)

    Irokez

  • 20. Data: 2014-03-27 09:31:03
    Od: "Latet" <l...@l...pl>

    Dzięki za wszystkie rady. Ostatecznie trzeba jednak było mocno przyciąć budżet,
    dlatego zdecydowałem się na tego oto Samsunga:

    http://www.agito.pl/laptop-samsung-series-3-np350e7c
    -s07pl-2251-679769.html?attr=1-614

    Zamówienia jeszcze nie złożyłem, więc jakby miał jakąś straszliwą słabość czy
    wadę, o której w opisach ani słowa, to proszę o info ;) Trochę się wahałem czy
    procesor Intel Pentium B980 to dobry wybór A.D. 2014, bo kojarzy mi się z bardzo
    leciwymi konstrukcjami (sprzed serii i3/i5/i7), no ale to jest dość nowy
    procesor (z 2013 r.) i widziałem testy porównujące jego wydajność z jakimś
    "cenowym odpowiednikiem" z linii i3 (czy nawet i5) i były bardzo porównywalne. W
    sumie to trochę mnie to skołowało, bo teraz to już nie wiem, w czym tkwi sedno
    różnicy pomiędzy takimi nowymi prockami Pentium a linią i3/i5/i7.

    Pozdrawiam,

    latet