    From: G Nowak <g...@g...com>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Dwa uklady CPU + GPU
    Date: Wed, 08 Feb 2012 13:58:46 +0000

    > Raczej - nie udowadniać, a uzgadniać stanowiska. Wydaje mi się, że do
    > tego właśnie służy ta grupa. Moje zdanie jest takie - należy nabywać
    > sprzęt zgodnie z przeznaczeniem. Na pewno nie kupię netbooka do grania w
    > Crysisa. Tylko ja nawet nie wiem czy rozmawiamy o netbookach.
    >
    > Sprawdzam. Strona otwiera się 1-3s. Przewijanie chodzi płynnie. Przycina
    > trochę na Facebooku. Ale na tym to przycina na wszystkich moich
    > komputerach. Procesor trochę gorszy od E350. To chyba mogę mieć
    > wątpliwości?

    Ok, z moich obserwacji (Google Chrome) - strony nie da sie przewijac,
    dopoki cala sie nie zaladuje. Strona
    http://my.virginmedia.com/home/index , duzo innych ale ta pierwsza
    wpadla pod reke, przewija sie jak pokaz slajdow. Problem czekania na
    zaladowanie strony rozwiazalem czesciowo uzywajac Opery, to pozwala
    "zjechac" nizej zanim zaladuja sie wszystkie obrazki (o zgrozo bannery,
    ktorych adblock nie wycial). Z Ms VirtualPC sobie nie poradzilem,
    odpalam na komputerze z C2D/i5 jak zajdzie potrzeba. Jestem pozytywnie
    nastawiony do produktow Amd, ale ten produkt mnie szczegolnie nie zachwycil.

    --
    pozdr