  • 1. Data: 2019-03-31 10:52:10
    Temat: Dwadzieścia lat.
    Od: Grzegorz Rogala <a...@S...pl>

    Bążur,

    i tak nikt tego już nie przeczyta..
    Dwadzieścia lat temu wyprodukowałem pierwszego posta na precle,
    ależ ten czas zapierdala..
    Poczatki byly niezle, od razu ze Zbigim i MichalS'em pojechalismy na
    zacmienie slonca na Wegry - to tez bylo kurwa dwadziescia lat temu!
    Pozniej pierwsze Zbigowisko - nikt nikogo nie zna ale wódeczka
    rozwiazuje i nawiazuje przyjaznie.
    Az tak, ze na naszym (Gohy i moim) slubie swiadkami są Vicio i Zbigi.
    Yoyo robi Nordkapp na szybko,
    PawelACE strzela z Yoyomą Mongolie,
    Pierdasik co roku organizuje TBSZ, Zapek - Zapkołajki
    i tak wyglada sezon do sezonu podobny.
    Dziala IRC i #plrecmotocykle! - mozna byc nonstop w kontakcie online,
    U Różańskich spotykamy sie co roku i ustalamy plany wyjazdow,
    jezdza ludziska po calej europie i kawalku afryki i azji.
    Fenole koncentruja sie w swoim towarzystwie
    Lata mijaja ludzie sie zenia, rozwodza, umieraja.
    Rodza sie dzieciaki z preclowych zwiazkow,
    Internet przechodzi rewolucję i ewolucje od modemu 9600 i dostepu
    wdzwanianago do LTE w telefonie,
    media spolecznosciowe, fora, duperele nieuchronnnie zabijaja ducha
    "pionierow"
    Dzieki "preclom" poznalo sie kupa ludzi i jak widac przez te lata trwaja
    kolo siebie niezmiennie.

    Dzięki!

    --
    Pozdr!
    Rogal

  • 2. Data: 2019-03-31 13:35:51
    Temat: Re: Dwadzieścia lat.
    Od: Arni <a...@n...spam>

    W dniu 31.03.2019 o 10:52, Grzegorz Rogala pisze:
    > Bążur,
    >
    > i tak nikt tego już nie przeczyta..

    człowieku małej wiary :)
    Sto lat sto lat wszystkim Preclom :)

    --
    Arni

    SCIGACZ.PL to szambo a jego właściciel to chuj.
    Pisząc przez bramkę na newsy dostajesz na dzień dobry -50 do lansu.
    Jeśli masz zamiar o coś zapytać to poszukaj jak skonfigurować czytnik
    grup newsowych i pisz na pl.rec.motocykle.
    Jeśli nie potrafisz tego zrobić to lepiej nie pytaj wcale, poszukaj
    forum na scigacz.pl, jest ono dostosowane do Twojego IQ

  • 3. Data: 2019-03-31 14:54:01
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2019-03-31 o 10:52, Grzegorz Rogala pisze:

    > i tak nikt tego już nie przeczyta..

    Pogłoski o definitywnej śmierci precla uważam za trochę przesadzone. ;)

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl

  • 4. Data: 2019-04-01 08:18:39
    Od: Baczek <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-03-31 o 14:54, Akarm pisze:

    > Pogłoski o definitywnej śmierci precla uważam za trochę przesadzone. ;)

    :)

  • 5. Data: 2019-04-01 23:11:58
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    Grzegorz Rogala <a...@s...pl> wrote:

    > i tak nikt tego już nie przeczyta..

    Przeczyta, przeczyta.

    > Dwadzieścia lat temu wyprodukowałem pierwszego posta na precle,
    > ależ ten czas zapierdala..

    Dwadzieścia lat temu był 1999 r. To jeszcze moto nie miałem, a na Usenet
    zacząłem pisać rok później.

    Ale miałem dziesięć lat temu. I wtedy mniej więcej zacząłem czytać precle,
    ale to już "nie było to".

    Za świeży jestem znaczy.

    > Dziala IRC i #plrecmotocykle! - mozna byc nonstop w kontakcie online,

    A teraz już nikogo tam nie ma :(

  • 6. Data: 2019-04-07 17:24:18
    Od: Pali <p...@g...com>

    W dniu niedziela, 31 marca 2019 10:52:13 UTC+2 użytkownik Grzegorz Rogala napisał:
> [...]
    > "pionierow"
    > Dzieki "preclom" poznalo sie kupa ludzi i jak widac przez te lata trwaja

    Ja pierdziele, to ktos tu jeszcze zyje, pisze?
    zdrówka ramole ;-)

    Pali

  • 7. Data: 2019-04-07 18:11:58
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu niedziela, 7 kwietnia 2019 17:24:19 UTC+2 użytkownik Pali napisał:

    > Ja pierdziele, to ktos tu jeszcze zyje, pisze?
    > zdrówka ramole ;-)

    raczej sprawdza, ze nikt nic nie pisze :-) Pozdrowki wszystkim

    b.

  • 8. Data: 2019-04-08 08:10:54
    Od: Baczek <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > "pionierow"
    > Dzieki "preclom" poznalo sie kupa ludzi i jak widac przez te lata trwaja

    Myślałem, że grupa umarła, a tu patrzcie, 7 osób się odezwało.

  • 9. Data: 2019-04-08 22:13:08
    Od: Pali <p...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 8 kwietnia 2019 08:10:56 UTC+2 użytkownik Baczek napisał:

    > Myślałem, że grupa umarła, a tu patrzcie, 7 osób się odezwało.

    Wielkanoc, cudowne zmartwychwstanie :-)

  • 10. Data: 2019-04-10 00:03:30
    Od: Gr4N4c1K <g...@g...com>

    W dniu niedziela, 31 marca 2019 09:52:13 UTC+1 użytkownik Grzegorz Rogala napisał:
    > Bążur,
    >
    > i tak nikt tego już nie przeczyta..
    > Dwadzieścia lat temu wyprodukowałem pierwszego posta na precle,
    > (blabla)

    Moje pierwsze wypociny na grupie ciut starsze. :)

    Żyję, jeżdżę... dzieci rosną... żona wciąż ta sama od 20lat...
    Tylko oryginalną wpinkę preclowską gdzieś zgubiłem :(

    Taka refleksja po kilku latach jazdy po lewej stronie. Polska to nie kraj dla
    motocyklistów. Niewiele lepiej się zrobiło w przeciągu ostatnich 10 lat. Wciąż na
    drodze to walka o przetrwanie. Mało w tym przyjemności.

    BTW1: Może jakiś mały zjazd preclowy w 2kołach?

    BTW2: ma ktoś może pod ręką corela z naszym logiem? Trza by w końcu sprzęty nowe
    przyozdobić.

    Pozdrawiam
    Granacik

    jeżdżące: NTV600, SprintST955i, Aston50 kiedyś: CX500E (w kartonach), SP370 (z
    tłokiem w misce olejowej), najszybszy Trabant1.1 w Warszawie (porasta mchem)