  • 21. Data: 2019-08-07 17:16:20
    Temat: Re: Dwadzieścia lat.
    Od: Pali <p...@g...com>

    eloł, to jak reaktywacja grupy, bo FB nie uzywam i nie bede ....

  • 22. Data: 2019-08-28 08:58:02
    Temat: Dwadzieścia lat.
    Od: katan <t...@g...com>

    Stary jestes.

    katan

  • 23. Data: 2019-09-04 12:58:28
    Od: piomay <p...@m...com>

    W dniu niedziela, 31 marca 2019 10:52:13 UTC+2 użytkownik Grzegorz Rogala napisał:
> [...]
    > U Różańskich spotykamy sie co roku i ustalamy plany wyjazdow,
    > jezdza ludziska po calej europie i kawalku afryki i azji.
    > Fenole koncentruja sie w swoim towarzystwie
    > Lata mijaja ludzie sie zenia, rozwodza, umieraja.
    > Rodza sie dzieciaki z preclowych zwiazkow,
    > Internet przechodzi rewolucję i ewolucje od modemu 9600 i dostepu
    > wdzwanianago do LTE w telefonie,
    > media spolecznosciowe, fora, duperele nieuchronnnie zabijaja ducha
    > "pionierow"
    > Dzieki "preclom" poznalo sie kupa ludzi i jak widac przez te lata trwaja

    krf ... a o piomayparty nic nie wspomniał :-)

    --
    piomay

  • 24. Data: 2019-09-05 10:09:28
    Od: Pali <p...@g...com>

    W dniu środa, 4 września 2019 12:58:29 UTC+2 użytkownik piomay napisał:

    > krf ... a o piomayparty nic nie wspomniał :-)
    >
    > --
    > piomay

    bo moze nie ma co wpsominać tylko trzeba zrobć impreze?

  • 25. Data: 2019-09-13 21:39:59
    Od: g...@g...com

> [...]
    > "pionierow"
    > Dzieki "preclom" poznalo sie kupa ludzi i jak widac przez te lata trwaja

    Fakt, że trochę późno się odzywam, ale jak i u Ciebie życie ma swe prawa i obowiązki.
    Zwłaszcza z przewagą tych drugich. Niemniej przyznaję uczciwie, że "zadając się" z
    Preclami poznałem wiele ciekawych osób, których nie będę wymieniał z uwagi na ich
    mnogość, ale tych wszystkich ludzi zachowuję w mej życzliwej pamięci.

    Szczególne pozdrowienia dla Gochy Rogalowej, ale też dla wszystkich, których
    poznałem, dzięki preclowej grupie.

    Marek D. vel grejfit

  • 26. Data: 2019-09-14 14:50:03
    Od: p...@g...com

    W dniu czwartek, 5 września 2019 10:09:30 UTC+2 użytkownik Pali napisał:

    > bo moze nie ma co wpsominać tylko trzeba zrobć impreze?

    Może dziś 14.09 gdziś wieczorem na mieście?
    Ja myslę o wawie, ale się nie ograniczajcie ;-)

    P.

  • 27. Data: 2019-10-14 08:59:35
    Od: Vicio <m...@g...com>

> [...]
    > rozwiazuje i nawiazuje przyjaznie.
    > Az tak, ze na naszym (Gohy i moim) slubie swiadkami są Vicio i Zbigi.

    Tak było!
    :)

    Vicio

  • 28. Data: 2019-11-30 10:22:54
    Od: Grzegorz Rogala <a...@o...pl>

    W dniu 2019-10-14 o 08:59, Vicio pisze:

    > Tak było!
    > :)
    >
    > Vicio

    O !!

    jak powiem Rzonie, ze Vicio napisał na precle to mi kaze odstawic prochy..

    :)

    --
    Pozdr!
    Rogal

  • 29. Data: 2019-11-30 10:23:59
    Od: Grzegorz Rogala <a...@o...pl>

    W dniu 2019-09-04 o 12:58, piomay pisze:
    [cut]
    > krf ... a o piomayparty nic nie wspomniał :-)

    A!
    No i Pigmej Party też było..

    .. moze byc? ;>

    --
    Pozdr!
    Rogal

  • 30. Data: 2019-11-30 22:24:37
    Od: Gr4N4c1K <g...@g...com>

    W dniu sobota, 30 listopada 2019 09:23:54 UTC użytkownik Grzegorz Rogala napisał:
    > W dniu 2019-09-04 o 12:58, piomay pisze:
    > [cut]
    >
    > A!
    > No i Pigmej Party też było..
    >
    > .. moze byc? ;>

    W grudniu wracam do kraju. Może reaktywacja grupy stołecznej w 2OO? Czwartki
    literackie?

    Pozdrawiam
    Granacik

    jeżdżące: NTV600, SprintST955i, Aston50 kiedyś: CX500E (w kartonach), SP370 (z
    tłokiem w misce olejowej), najszybszy Trabant1.1 w Warszawie (porasta mchem)