  • 31. Data: 2019-12-06 18:52:54
    Temat: Re: Dwadzieścia lat.
    Od: p...@g...com

    W dniu niedziela, 31 marca 2019 10:52:13 UTC+2 użytkownik Grzegorz Rogala napisał:
    > Bążur,

    > Poczatki byly niezle, od razu ze Zbigim i MichalS'em pojechalismy na
    > zacmienie slonca na Wegry - to tez bylo kurwa dwadziescia lat temu!

    Bąrzur !
    Tesz byłem na zaćmieniu w 99 - Byli czasy...
    A wogle straaasznie daaawno nie pisałem na precle.
    Pozdro.
    lisek :-)
    XT 600 ; GSX 1100 G ; Wueske sprzedałem !

  • 32. Data: 2019-12-08 22:11:20
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu piątek, 6 grudnia 2019 18:52:56 UTC+1 użytkownik p...@g...com napisał:

> [...]
    > Pozdro.
    > lisek :-)
    > XT 600 ; GSX 1100 G ; Wueske sprzedałem !

    etam, lisek mówił zawsze czesc tu lisek

    b.

  • 33. Data: 2020-01-16 13:27:40
    Od: m...@g...com

    W dniu sobota, 30 listopada 2019 10:22:49 UTC+1 użytkownik Grzegorz Rogala napisał:

    > jak powiem Rzonie, ze Vicio napisał na precle to mi kaze odstawic prochy..

    Nie robcie z tego zagadnienia :)

    Vicio

  • 34. Data: 2020-02-05 21:35:36
    Temat: Dwadzieścia lat.
    Od: p...@g...com

    Witam, dokładnie 20 lat temu byłem mocno związany z tą grupą. Wiele osób poznałem z
    których paru jeździło na wybitne spotkania motocyklowych podróżników do Dzierżoniowa
    ( Baranek ) organizowane przez cała rodzinę Kwietniów z K+K. Jeździł Zapek, Paweł
    Polok i wybitny podróżnik Artur Zawodny, który niestety dwa dni temu odszedł, by
    podróżować na Motocyklu w przestworzach :(

    Pozdrawiam,
    Paweł Świętosławski

  • 35. Data: 2024-02-01 06:47:53
    Od: Zapek <z...@g...com>

    niedziela, 31 marca 2019 o 10:52:13 UTC+2 Grzegorz Rogala napisał(a):
    > Bążur,
    >
    > i tak nikt tego już nie przeczyta..
    E tau.
    Czas zapierdziela.
    Tyle fajnych lat za nami.
    Ale i przed nami.
    Chciało by się tak czy siak "kiedyś to było.." ;)

    Pozdro !
    Zapek
    EXC 300

  • 36. Data: 2024-02-01 07:24:17
    Od: Arni <a...@n...spam.org>

    W dniu 2024-02-01 o 06:47, Zapek pisze:

    > E tau.
    > Czas zapierdziela.
    > Tyle fajnych lat za nami.
    > Ale i przed nami.
    > Chciało by się tak czy siak "kiedyś to było.." ;)

    ale masz laga... :)

    --
    Arni

  • 37. Data: 2024-02-14 12:21:32
    Od: Michal Majdowski <m...@g...com>

    On Sunday 31 March 2019 at 09:52:13 UTC+1, Grzegorz Rogala wrote:
    > Bążur,
    [...]
    > i tak nikt tego już nie przeczyta..
    > Dwadzieścia lat temu wyprodukowałem pierwszego posta na precle,
    > ależ ten czas zapierdala..

    Policzylem i przypominam, ze za 1,5 miesiaca minie 25 lat od wyprodukowania pierwszeo
    posta przez Rogala.
    Czuwaj!

    > --
    > Pozdr!