  • 11. Data: 2016-09-10 18:33:18
    Temat: Re: Dysk 4 TB jako systemowy w starszym kompie
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2016-09-10 o 10:41, RadoslawF pisze:

    > Żeby sprawniej i szybciej działał.

    Już pisałem - w tym komputerze SSD się nie sprawdził.
    Nie mówiąc już o tym, że SSD + HDD to o wiele większy koszt niż SSHD.

  • 12. Data: 2016-09-10 20:54:50
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2016-09-10 o 18:33, Poldek pisze:

    > Już pisałem - w tym komputerze SSD się nie sprawdził.
    > Nie mówiąc już o tym, że SSD + HDD to o wiele większy koszt niż SSHD.

    Jak pisałem może być szybki dysk mechaniczny.
    Różnica będzie odczuwalna.

    Pozdrawiam

  • 13. Data: 2016-09-10 23:15:00
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2016-09-10 o 20:54, RadoslawF pisze:

    > Jak pisałem może być szybki dysk mechaniczny.
    > Różnica będzie odczuwalna.

    Jaka różnica?

  • 14. Data: 2016-09-11 01:36:28
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2016-09-10 o 23:15, Poldek pisze:

    > Jaka różnica?

    Prędkości odczytu danych a co za tym idzie pracy systemu.

    Pozdrawiam

  • 15. Data: 2016-09-11 08:43:03
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2016-09-11 o 01:36, RadoslawF pisze:

    > Prędkości odczytu danych a co za tym idzie pracy systemu.

    Różnica w porównaniu do czego?

  • 16. Data: 2016-09-11 09:03:48
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2016-09-08 o 13:18, Kamil pisze:
    > Użytkownik "Poldek" napisał:
    >
    > Chciałbym kupić dysk 4TB i sklonować na niego obecny dysk 2TB z systemem
    > Windows 10 ...
    >
    > Szkoda odpowiadać na takie kretyńskie podejście do komputera. Na system

    Chłopaku, nie unoś się, odetchnij głęboko trzy razy.

    > powinien być osobny, mniejszy dysk. Dlaczego? Poczytać dyskusje o awarii
    > dysku i utracie wszystkich danych.

    Te dane mają kopie zapasowe.
    Albo te dane to właśnie kopie zapasowe.
    Relax...

  • 17. Data: 2016-09-11 15:02:24
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2016-09-11 o 08:43, Poldek pisze:

    > Różnica w porównaniu do czego?

    Między jakimś szybkim HD 320GB a dużym ale wolnym 4TB.

    Pozdrawiam

  • 18. Data: 2016-09-12 09:06:16
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2016-09-11 o 15:02, RadoslawF pisze:

    > Między jakimś szybkim HD 320GB a dużym ale wolnym 4TB.

    Radosław, chyba ciągniesz ten wątek na siłę, żeby tylko ciągnąć.
    Chcę kupić Seagate desktop SSHD 4TB. Mam już 3 dyski Seagate SSHD 2TB w
    innych kompach i ich działanie bardzo mi pasuje. Teraz po prostu
    potrzebuję taki sam, tylko większy. Nie chcę kombinacji z dwoma dyskami,
    szczególnie nie będę ładował mechanicznego dysku 320 GB jako systemowy
    do kompa z dyskiem SSHD...

  • 19. Data: 2016-09-12 21:41:25
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2016-09-12 o 09:06, Poldek pisze:

> [...]
    > do kompa z dyskiem SSHD...

    "Chciałbym kupić dysk 4TB i sklonować na niego obecny dysk 2TB z systemem"
    To co zacytowałem wyżej to napisałeś jak rozumiem dla żartu.
    A może ten SSD w tym kompie ma do wykonania jakiś wznioślejsze
    cele niż przechowywanie systemu. Napiszesz jakie ?

    Pozdrawiam

  • 20. Data: 2016-09-12 21:56:42
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 12.09.2016 o 21:41, RadoslawF pisze:
> [...]
    > A może ten SSD w tym kompie ma do wykonania jakiś wznioślejsze
    > cele niż przechowywanie systemu. Napiszesz jakie ?

    Gościu, przeczytaj cały wątek ze zrozumieniem i skończ w końcu to
    pier...nie!
    Gdzie Ty widzisz aby napisał coś o SSD w tym kompie? A może Ty nie masz
    pojęcia co to HDD, SSD, SSHD?

    --
    Czarek