    From: "Marcin G" <marci[beztego]@poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Dyski Samsung - jak to z nimi jest?!
    Date: Wed, 11 Mar 2009 20:13:42 +0100

    Użytkownik "STranger" <p...@b...pl> napisał w wiadomości
    news:gp8ecl$2act$1@opal.icpnet.pl...

    > Siedzę w PC-tach od początku lat 90-tych i dysków różnych producentów w
    > swoich kompach używałem wiele. Części z nich już dawno nie ma na rynku (np
    > Conner, Quantum) ale niektórzy nadal produkują sprzęt.
    > Z moich obserwacji wynika, że nie ma różnic między firmami jeżeli chodzi o
    > awaryjność. Czasami zdarzają się wpadki z konkretnymi seriami dysków z
    > powodów wady fabrycznej, ale z reguły jedyna różnica to wydajność i cena.
    > Co do Samsunga myślę, że możesz nie mieć obaw większych niż w przypadku
    > Seagate'a, WD, Maxtora lub Fujitsu-IBMa.
> [...]

    Też tak mi się wydaje. Osobiście najwięcej miałem dysków WD i nie miałem z
    nimi problemów, może poza jednym WD SE 80 GB, który dość mozno hałasował tj.
    słyszałem dość głośny metaliczny dźwięk prawdopodobnie dochodzących z
    silniczka. Obecnie mam Samsunga 500 GB i trochę mnie denerwuje bo wprawia
    obudowę w rezonans i słychać spore buczenie. Założyłem go w otworze 5,25 na
    gumowych kołkach Scythe ale nic to nie pomogło, teraz stoi w pionie na folii
    bąbelkowej i jest trochę leiej :-)

    pozdrawiam
    Marcin