  • Data: 2009-02-10 09:58:06
    Temat: Re: Dystans do płyty głównej a mocowanie dysku
    Od: Tomasz Minkiewicz <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Konrad Kosmowski <k...@k...net> wrote:

    > Acha. A jakiś inny pomysł jak zrobić dystans dysku?

    Odpowiedniej długości śrubki z takim gwintem, jak w otworach płyty
    montażowej plus jakieś tulejki dystansowe. Materiał tulejek w sumie
    dowolny, bo skoro w niektórych obudowach płyta jest montowana na
    plastikowe kołeczki z zatrzaskami, to sądzę że mogą być z izolatora,
    ale wtedy warto by pewnie dać jeden kołeczek mosiężny.

    Pewnie w jakimś markecie budowlano-majsterkowym da się wszystko nabyć,
    choć jak ostatnio w Castoramie szukałem śrubek i nakrętek, to mieli je
    we wszystkich możliwych kształtach i odmianach, z wyjątkiem tej jednej
    jedynej, której akurat potrzebowałem. :-/

    --
    Tomasz Minkiewicz <t...@g...com>