  • 1. Data: 2009-02-04 23:37:33
    Temat: Dystans do płyty głównej a mocowanie dysku
    Od: Konrad Kosmowski <k...@k...net>

    Sorry za lamerskie pytanie - czy dystansy do płyty głównej mają gwint tej samej
    średnicy co śrubki do mocowania dysku twardego? Zawsze się w tym gubię (w
    śrubkologii)... :\

    --
    + ' .-. .
    , * ) )

  • 2. Data: 2009-02-05 05:55:27
    Temat: Re: Dystans do płyty głównej a mocowanie dysku
    Od: Nathan <a...@s...ha>

    Konrad Kosmowski pisze:
    > Sorry za lamerskie pytanie - czy dystansy do płyty głównej mają gwint tej samej
    > średnicy co śrubki do mocowania dysku twardego? Zawsze się w tym gubię (w
    > śrubkologii)... :\

    Nie. Mają drobniejszy zwój.
    --
    Pozdrawiam Nathan
    "Spadochroniarze to ludzie, którzy schodzą z drzew, na które nie

  • 3. Data: 2009-02-05 09:13:38
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>

    On Thu, 05 Feb 2009 06:55:27 +0100, Nathan <a...@s...ha> wrote:

    >Nie. Mają drobniejszy zwój.

    Nie. Zależy jakie producent do obudowy dołączy. Zdarzają sie i z
    jednym i z drugim gwintem.

    Zdrówko

  • 4. Data: 2009-02-05 10:46:52
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    Nathan pisze:

    > Nie. Mają drobniejszy zwój.

    Ja spotkałem się z trzema różnymi gwintami, jedne identyczne jak do HDD,
    inne z gwintem jak do np CDROM i jeszcze inne do niczego nie pasujące.
    Zależy od producenta obudowy.

  • 5. Data: 2009-02-05 13:08:58
    Od: Tomasz Minkiewicz <t...@g...com>

    On Thu, 5 Feb 2009 00:37:33 +0100
    Konrad Kosmowski <k...@k...net> wrote:

    > Sorry za lamerskie pytanie - czy dystansy do płyty głównej mają gwint tej samej
    > średnicy co śrubki do mocowania dysku twardego? Zawsze się w tym gubię (w
    > śrubkologii)... :\

    http://img150.imageshack.us/img150/95/threadsol7.jpg
    HTH ;)

    --
    Tomasz Minkiewicz <t...@g...com>

  • 6. Data: 2009-02-09 18:11:34
    Od: Konrad Kosmowski <k...@k...net>

    ** Tomasz Minkiewicz <t...@g...com> wrote:

    > http://img150.imageshack.us/img150/95/threadsol7.jpg HTH ;)

    Acha. A jakiś inny pomysł jak zrobić dystans dysku?

    --
    + ' .-. .
    , * ) )

  • 7. Data: 2009-02-10 09:58:06
    Od: Tomasz Minkiewicz <t...@g...com>

    On Mon, 9 Feb 2009 19:11:34 +0100
    Konrad Kosmowski <k...@k...net> wrote:

    > Acha. A jakiś inny pomysł jak zrobić dystans dysku?

    Odpowiedniej długości śrubki z takim gwintem, jak w otworach płyty
    montażowej plus jakieś tulejki dystansowe. Materiał tulejek w sumie
    dowolny, bo skoro w niektórych obudowach płyta jest montowana na
    plastikowe kołeczki z zatrzaskami, to sądzę że mogą być z izolatora,
    ale wtedy warto by pewnie dać jeden kołeczek mosiężny.

    Pewnie w jakimś markecie budowlano-majsterkowym da się wszystko nabyć,
    choć jak ostatnio w Castoramie szukałem śrubek i nakrętek, to mieli je
    we wszystkich możliwych kształtach i odmianach, z wyjątkiem tej jednej
    jedynej, której akurat potrzebowałem. :-/

    --
    Tomasz Minkiewicz <t...@g...com>

  • 8. Data: 2009-02-10 23:56:43
    Od: Konrad Kosmowski <k...@k...net>

> [...]

    > niektórych obudowach płyta jest montowana na plastikowe kołeczki z
    > zatrzaskami, to sądzę że mogą być z izolatora, ale wtedy warto by pewnie dać

    Chyba jednak zdecyduję się na coś takiego:
    http://www.cooling.pl/scythe-hdd-stabilizer-ii,produ
    kt,1536.html

    Za dystans myślę może służyć aczkolwiek taki dosyć duży. :)

    No właśnie tak bywa...

    --
    + ' .-. .
    , * ) )