  • 11. Data: 2016-06-03 15:38:59
    Temat: Re: Dzień kobiet, dzień kobiet...
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 03.06.2016 15:07, Myjk wrote:
    > Fri, 3 Jun 2016 14:57:32 +0200, twistedme

    > No ba, ale uzasadnienie zgadnij. ;)

    Przyjąłeś?

    Shrek.

  • 12. Data: 2016-06-03 15:49:25
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 3 Jun 2016 15:38:59 +0200, Shrek

    > Przyjąłeś?

    Nie.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 13. Data: 2016-06-03 15:51:19
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 3 Jun 2016 15:32:55 +0200, kosmos

    > Tu cofali oboje...

    Bingo. Cofaliśmy oboje, więc współwina wg policjantów,
    mandat po stówce i "po kłopocie". Pani przyjęła,
    ja nie przyjąłem.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 14. Data: 2016-06-03 15:59:10
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 03.06.2016 15:49, Myjk wrote:
    > Fri, 3 Jun 2016 15:38:59 +0200, Shrek

    > Nie.

    No i dobrze - skoro włączała się do ruchu, to ma ustąpić pierwszeństwa
    wszystkim.

  • 15. Data: 2016-06-03 16:05:25
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-06-03 o 15:51, Myjk pisze:
    > Bingo. Cofaliśmy oboje, więc współwina wg policjantów,
    > mandat po stówce i "po kłopocie". Pani przyjęła,
    > ja nie przyjąłem.

    Znaczy lepiej parkować przodem to by kamerka nagrała :-)

  • 16. Data: 2016-06-03 16:09:38
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 3 Jun 2016 16:05:25 +0200, z

    > Znaczy lepiej parkować przodem to by kamerka nagrała :-)

    Paranoja, prawdaż, ale taki z tego wniosek. :/

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 17. Data: 2016-06-03 16:11:48
    Od: Plums <p...@w...usa>

    Am 03.06.2016 um 15:51 schrieb Myjk:
    > Fri, 3 Jun 2016 15:32:55 +0200, kosmos

    > Bingo. Cofaliśmy oboje, więc współwina wg policjantów,
    > mandat po stówce i "po kłopocie".

    Czyli wedlug nich parkujacy tylem musi ustapic wszystkim wlaczajacym sie
    do ruchu? A gdyby pani ruszala przodem to winny bylbys tylko Ty?

  • 18. Data: 2016-06-03 17:17:25
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 3 Jun 2016 14:11:34 +0200, Myjk

    > Ps. Cdn. ;P

    Tuż po uderzeniu, a po niecałych 30 sek. psioczenia na mnie, Pani...
    odjechała. Po "pościgu" (tak, mam film!) ;) dotarłem pod jej dom, gdzie
    Pani nadal nie wykazywała chęci porozumienia, więc siłą rzeczy zjawiła się
    policja, która po wysłuchaniu zaczęła dyskutować z Panią na temat jej winy.

    Do momentu kiedy policjant postanowił pofatygować się do mojego auta w celu
    obejrzenia przedstawionego także na grupie nagrania. Stwierdził wtedy
    radośnie, że oboje wykonywaliśmy manewr cofania, i na nagraniu w momencie
    kolizji ewidentnie widać RUCH mojego pojazdu. Policjant w związku z tym nie
    jest w stanie stwierdzić kto spowodował kolizję, bo mogłem to być zarówno
    ja, jak i Pani (no nie wiem jak to mu wyszło z oględzin uszkodzeń a na
    podstawie "prędkości" jaką posiadałem). Po prostu oboje cofaliśmy i oboje
    jesteśmy winni. Mandat po 100zł i jedziemy do domu! No, nie..

    Zostałem jeszcze po drodze "poinformowany" przez szanownych panów
    policjantów, że przegram tę sprawę w sądzie i nie warto się pienić i
    marnować sobie nerwów i czasu.

    Tydzień później przyjechał policjant z komendy i osobiście doręczył mi
    wezwanie (zdziwiłem się, na znaczkach oszczędzają czy jak?). Zeznałem dwa
    tygodnie później i nawet wydawało się, że uzyskałem zrozumienie, gdyż
    starszy aspirant podłapał z automatu i dokończył za mnie w toku zeznań, gdy
    tłumaczyłem dlaczego z decyzją obecnych na miejscu policjantów się nie
    zgadzam, że Pani WŁĄCZAŁA się do ruchu i to na niej spoczywał obowiązek
    zachowania ostrożności.

    Do wczoraj byłem pewny, i nawet zapomniałem trochę o temacie, że sprawa się
    skończy w ponownym rozpoznaniu bez sądu, kiedy to ze skrzynki na listy
    wygrzebałem list z komisariatu. Nie tam list ze znaczkiem, dostarczony
    przez pocztę. Ot, list, wrzucony pewnie przez dziecko policjana
    przejeżdżające przypadkiem na rowerze w mojej okolicy. Jednak oszczędzają
    na znaczkach.

    W którym to liście czytam, że jestem wezwany 20/06/2016 (!) jako osoba
    podejrzana o popełnienie wykroczenia pt. "w trakcie wykonywania manewru
    cofania nie zachował ostrożności i UDERZYŁ w pojazd poszkodowanej".

    Pismo z koperty jest datowane na 09/05/2016 a wczoraj, przypomnę
    niezorientowanym (typu kogutek) był 02/06/2016. Zadzwoniłem na komisariat,
    mówię że 2 tygodnie po czasie dostałem list z wezwaniem, a pan dyspozytor z
    rozbrajającą szczerością: no widzi Pan, jak ta poczta u nas działa...

    Szczerze, macki mnie opadły. :D

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 19. Data: 2016-06-03 17:20:52
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 3 Jun 2016 16:11:48 +0200, Plums

    > Czyli wedlug nich parkujacy tylem musi ustapic wszystkim wlaczajacym sie
    > do ruchu? A gdyby pani ruszala przodem to winny bylbys tylko Ty?

    Aż tak głęboko w analizę policjantów nie wnikałem, bo jeszcze by mi się
    mózg sformatował. :P Ale chyba do takiego wniosku by należało dojść. Inna
    sprawa, że gdyby ruszała przodem, to by jej na mnie nie rzuciło, więc w
    ogóle nie byłoby sprawy. :>

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 20. Data: 2016-06-03 17:32:09
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Myjk <m...@n...op.pl> wrote:
> [...]
    > mówię że 2 tygodnie po czasie dostałem list z wezwaniem, a pan dyspozytor z
    > rozbrajającą szczerością: no widzi Pan, jak ta poczta u nas działa...

    No ale 20 czerwca dopiero bedzie. Masz czas sie stawic. Chyba ze chodzilo o
    20 maja, ale napisales 06.