    From: Marek <f...@f...com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Dziwne zachowanie ENC28J60 po softresecie ATmegi
    Date: Tue, 08 Jul 2014 01:38:08 +0200

    On Mon, 07 Jul 2014 18:24:33 +0200, Atlantis <m...@w...pl>
    wrote:
    > Próbowałem też resetować ENC28J60 w przypadku wykrycia resetu przez
    > watchdoga. Próbowałem rozwiązania zarówno z resetem przez stan
    niski na

    Nie rozumiem, to ten soft do encj nie robi mu reset przy starcie i
    musiałeś to dodać? Przecież reset przez wdg czy reset po poweron z
    pkt widzenia softu to inicjalizacja...
    Miałem podobne problemy z encj, okazało się że pin Vdd nie był
    przylutowany do pada na płytce, tylko dotykał. Jak się gmerało przy
    płytce (np. trąciło kabel eth) to encj świrował., co ciekawe led
    linkon (zielona) paliła się tylko minimalnie słabiej niż jak Vdd
    stykał "prawidłowo".

    --
    Marek