  • 11. Data: 2018-02-14 20:20:11
    Temat: Re: E-ciekawostka
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    dyskusyjnych:p6216k$bfv$...@d...me...

    >Bo była już taka tania indyjska Tata Nano co nawet okien w bocznych
    >drzwiach nie miała, bo na ich klimat to zbędny luksus przecież.

    Nie znam państwa w którym sprzedawano by samochody z oknami, gdziekolwiek,
    nie tylko w drzwiach - podasz przykład?

    To w drzwiach z boku to szyby, tu w aucie Tata Nano:
    https://goo.gl/x96LwN

  • 12. Data: 2018-02-14 20:22:54
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 14.02.2018 o 20:03, Pszemol pisze:

    > Bo była już taka tania indyjska Tata Nano co nawet okien w bocznych
    > drzwiach nie miała, bo na ich klimat to zbędny luksus przecież.

    Weź już nie zmyślaj;) Swoją drogą jak pobędziesz parę tygodni w azji pł
    wschodniej to ci się civic wielką limuzyną wydaje;)

    Shrek

  • 13. Data: 2018-02-14 20:32:40
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    "Robert Wańkowski" <r...@w...pl> wrote in message
> [...]
    jski-elektryk-z-160-km-zasiegu-za-jedyne-17-tysiecy-
    zlotych

    >Maluch 126p miał ponad 3 metry długości.
    >Nawet bardziej współczesny Smart Fortwo ma 2,7 metra.

    >Pamiętając z mojej wycieczki do HongKongu jak nisko były
    >sufity u nich w tramwajach i jak wąskie siedzenia to obawiam się,
    >że przeciętny Polak o wzroście 180cm pewnie do tego Baojun
    >nie wsiądzie bo się mu kolana pod kierownicą nie zmieszczą :-)

    Pomijając, że Baojun jest wyższy od Smarta to:

    Baojun: 2.488 X 1.506 X 1.670

    Smart: 2.500 (2.690) X 1.663 X 1.553

    Naprawde istotna duza roznica?

  • 14. Data: 2018-02-14 20:33:12
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 14 lutego 2018 17:19:08 UTC+1 użytkownik Pawel "O'Pajak" napisał:

    > "Baojun E100 ma 1488 mm długości," - czyli mniej bezpieczne od roweru.
    A kierowcy większości dostawczaków, autobusów czy nawet tirów to w jakiej odległości
    od zderzaka siedzą? O smarcie nie wspomnę
    Bezpieczniejsze te auta od roweru?

  • 15. Data: 2018-02-14 21:04:44
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2018-02-14 o 20:07, Pszemol pisze:

    > Wiesz, przywykliśmy do pewnych standardów i te autka
    > są tanie bo po prostu tych standardów nie spełniają i już.
    > A urzędnicy przestrzegają po prostu prawa, które narzuca
    > pewne standardy aby było sprawiedliwie dla wszystkich
    > producentów bo to nie sztuka zrobić autko tanio jeśli nie
    > ma tych samych ficzerków jakie mają w standardzie te drogie.

    Czy np. rower spełnia jakiekolwiek standardy bezpieczenstwa?
    A można jeździć po ulicach w mieście.

  • 16. Data: 2018-02-14 23:18:01
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Kluczem jest ze 5 tysiecy dolarow po doplatach w Chinach. Bez doplat bedzie sporo
    drozszy. Jak by byly eksportowane to bez doplat.

  • 17. Data: 2018-02-15 05:00:52
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Pszemol P...@P...com ...

> [...]
    > producentów bo to nie sztuka zrobić autko tanio jeśli nie
    > ma tych samych ficzerków jakie mają w standardzie te drogie.

    Podoba mi się twoje idealistyczne podejscie.
    Pewnie w imie tej lepszosci zapłaciłem własnie za sprzegło prawie 4k
    podczas kiedy jeszcze niedawno kosztowało 1k maks.
    No ale tamto było gorsze, niezgodne ze standardami, bez dwumasy i w ogole
    takie jakies niewypasione...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nic tak nie obnaża ludzkiego charakteru, jak obrażanie się

  • 18. Data: 2018-02-15 11:36:49
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 14 Feb 2018 09:36:12 -0800 (PST), p...@g...com

    > 4 tysie euro ?

    Po dopłatach.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 19. Data: 2018-02-15 11:40:40
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 14 Feb 2018 19:17:37 +0100, Robert Wańkowski

    > Długość ma znaczenie? :-)

    Jak się podaje bzdury co do wartości, to ma. :P

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 20. Data: 2018-02-15 11:48:14
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > dostawczaków, autobusów czy nawet tirów to w jakiej odległości od zderzaka siedzą?
    O smarcie nie wspomnę
    > Bezpieczniejsze te auta od roweru?

    Kierowcy dostawczaków i ciągników siodłowych siedzą wysoko, więc zwykle
    wychodza z kabiny o własnych siłach i sprawdzaja stan mielonki, co im
    pod koła wleciała. Kierowcy autobusów niskopodłogowych zostają ranni
    przy byle stłucze z czymś, co sięga do nich. Smart trochę większy niz to
    chińskie coś, poduszki, jakaś szansa na przeżycie jest, choć z własnej
    woli bym do tego nie wsiadł.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa