  • 1. Data: 2009-11-22 12:00:41
    Temat: E51 przestał prezentować dane kontaktu przychodzącego
    Od: " km" <b...@g...pl>

    Wszystko było fajnie telefon pokazywał nazwę z książki,nawet foto i gadał
    ludzkim głosem kto dzwoni,nagle przestał.
    Nie mam zdublowanych kontaktów w karcie pamięci i SIM,pokazuje tylko numer.
    Zbiegło się to z upgradem softu,ale nie zwróciłem uwagi czy dokładnie
    po aktualizacji się to stało.
    Dziękuję za pomoc,bardzo uciązliwa sprawa.

  • 2. Data: 2009-11-22 13:50:17
    Od: jooseff <j...@w...pl>

    Dnia 22-11-2009 o 13:00:41 km <b...@g...pl> napisał:

> [...]
    > po aktualizacji się to stało.
    > Dziękuję za pomoc,bardzo uciązliwa sprawa.

    Eee tam. Moja e51 uparcie nie pokazuje nazwy trzech kontaktów. Tylko numer.
    Kasowałem, zapisywałem na czysto na wszelkie możliwe sposoby i nic. Ponad
    dwieście kontaktów rozpoznaje a trzech nie.

    Pozdrowienia,
    Joossef

  • 3. Data: 2009-11-22 18:38:16
    Od: Navy <n...@o...pl>

    Wydaje mi sie ze znam tego przyczynę, bynajmniej tak samo miałem.
    W moim przypadku miałem podwójnie wpisany kontakt - na karcie SIM i w
    pamięci telefonu. Po skasowaniu jednego z nich, telefon na nowo
    rozpoznaje dzwoniącego.
    Pozdrawiam
    Navy

  • 4. Data: 2009-11-22 19:07:44
    Od: Paul <e...@e...com>

    http://tinyurl.com/yzr24qu

  • 6. Data: 2009-11-22 19:51:32
    Od: "tl" <t...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Paul" <e...@e...com> napisał w wiadomości

    > http://tinyurl.com/yzr24qu

    Po kliknięciu na powyższy link kasperski wykrył trojana !

  • 7. Data: 2009-11-22 20:07:36
    Od: Paul <e...@e...com>

    tl pisze:
    > Użytkownik "Paul" <e...@e...com> napisał w wiadomości
    >
    > Po kliknięciu na powyższy link kasperski wykrył trojana !

    czytaj uważnie co pisze kaspersky a nie drzyj ryja.

  • 8. Data: 2009-11-22 20:12:28
    Od: "tl" <t...@p...gazeta.pl>

    > czytaj uważnie co pisze kaspersky a nie drzyj ryja.

    Przeszkodziłem w czymś ?

  • 9. Data: 2009-11-22 20:14:11
    Od: Paul <e...@e...com>

    tl pisze:
    > Użytkownik "Paul" <e...@e...com> napisał w wiadomości

    > Przeszkodziłem w czymś ?

    tak, film oglądam a tu muszę odpisywać debilowi, który nie potrafi
    doczytać, że trojan jest w reklamach z doubleclick i na połowie
    internetu kaspersky mówi o trojanie.

  • 10. Data: 2009-11-22 21:14:18
    Od: "tl" <t...@p...gazeta.pl>

    > tak, film oglądam a tu muszę odpisywać debilowi, który nie potrafi
    > doczytać, że trojan jest w reklamach z doubleclick i na połowie
    > internetu kaspersky mówi o trojanie.

    Problemy emocjonalne? Molestownie w dzieciństwie? Nieśmiałość w kontaktach
    fizycznych?
    Spróbuj zapisać się do psychologa, manifestowanie braku podstaw elementarnej
    kultury w necie
    pomaga na krótko i nie likwiduje problemu. Ponieważ nie jestem w stanie Ci
    pomóc więc z mojej strony EOT.