  • Data: 2023-03-10 16:35:53
    Temat: Re: Elektryki jako bat na zlodziei
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 10.03.2023 o 13:29, io pisze:

    > To co z Tobą jest?

    Nic, jestem zdrowy na ciele i umyśle i nie potrafię zazdraszczać.
    Zazdrość to zwykłe upokażanie siebie samego, że się nie może czy nie
    umie i jest to uczucie ujemne w sensie, że wada.

    > Chyba każdy może wybrać co tam sobie chce i nawet coś napisać o tym, ale
    > czemu się ktoś posuwa do zjebania to ja za bardzo nie ogarniam.

    Mylisz zjebanie z nabijaniem. Tak samo się nabijam z każdego zjebania
    umysłowego, kiedy ktoś kupi spalinowca, który się jebie ale pisze
    później że to superbryka...tyle że więcej km zrobiła na lawecie niż na
    własnych kołach...i nie piszę o nowych tutaj, bo trudno przewidzieć co
    producent odjebał. Najczęściej są to używki w które ludzie się pakują,
    wiedząc że to nie jest dobre. To samo tyczy się innego sprzętu czy
    innych rozwiązań z każdej dziedziny życia.

    > Pewnie sam jest zjebany.

    Na pewien sposób tak. Wybieram sprawdzone produkty...ale często nie mam
    wyboru i muszę kupić coś nowego, gdzie jeszcze nikt nie napisał recenzji
    ani nie było rzetelnego testu...tyle że na 100 nówek mam jakiś mały
    procent/wtopę ale jej nie bronię, nawet jest inaczej, potrafię się
    przyznać że zjebałem i jeszcze to opiszę, żeby nikt w gówno nie wdepnął.

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>